مدیر روابط کار اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد خبر داد؛
مدیر روابط کار اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به فعالیت کارگران در معادن، بر رعایت مسائل ایمنی آنها در حین کار تاکید کرد.
کد خبر: ۶۹۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 16 December 2018

 محمد جواد حیدری مدیر روابط کار اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد در  نشست نشست هم اندیشی مسئولان ایمنی و بهداشت کارگاه‌های شهرستان‌های بافق و بهاباد در بافق بر لزوم رعایت مسائل ایمنی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه این دو شهرستان‌ معدنی است و بخش اعظمی از کارگران در معادن و سایر مشاغل سخت و زیان اور شاغل هستند همواره رعایت مسائل ایمنی باید مورد توجه قرار گیرد.
حیدری با اشاره به اینکه در شهرستان‌های بافق و بهاباد ۶هزارو ۴۰۰کارگاه با ۱۶هزار کارگر مشغول به کار هستند، افزود: برای اولین بار وزارت متبوع با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی در حال تهیه بسته‌های آموزشی به منظور ارتقای دانش مسئولان ایمنی و بهداشت در سطح کارگاه‌ها است.
وی با اشاره به طرح بازرسی درون کارگاهی تصریح کرد:در این طرح استان یزد جز نخستین استان‌هایی است که مقدمات کار را فراهم و آموزش‌های لازم را به کارگران ارائه کرد.
مدیر روابط کار اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، استان یزد را جزء استان‌های پیشگام و پیش قدم در این طرح بیان کرد و گفت:هدف از اجرای این طرح صیانت از نیروی کار است که باتوجه به حجم کارگاه‌ها تعداد محدود نیرو‌ها پاسخگو نیست.
وی همچنین هدف از برگزاری این نشست را انسجام بخشی و تقویت ایمنی کارگران در شهرستان‌ها برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار