معاون استاندار یزد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ پژوهش و تحقیق در جامعه گفت: یزد می‌تواند الگویی برای انجام فعالیت‌های پژوهش محور کشور باشد .
کد خبر: ۶۹۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 16 December 2018

«علی زینی‌وند» در نشست هماهنگی و شورای سیاستگذاری هفته پژوهش و فناوری با تأکید بر مردمی شدن برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در استان، برگزاری نمایشگاه فن بازار در کارخانه جنوب یزد را در راستای این هدف عنوان کرد .
وی با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش افزود: فرهنگ پژوهش و تحقیق باید در عموم جامعه نهادینه شود و کارکردهایش در بین مردم نهادینه گردد .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: استان یزد توانمندی‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی در حوزه تولید علم، تحقیق و پژوهش و سرمایه‌گذاری دارد ‌که زمینه‌های لازم در این حوزه فراهم است و یزد می‌تواند الگویی برای کشور در انجام فعالیت‌های پژوهش محور باشد .
زینی‌وند با اشاره به برگزاری نمایشگاه فن بازار در استان در هفته پژوهش و فناوری، تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه باید قرار گرفتن دانشگاه در کنار صنعت باشد و خواستار حضور صنایع بزرگ و مطرح استان از صنف های مختلف ازجمله: فولاد، کاشی و سرامیک و نساجی در نمایشگاه ‌هستیم .
این مسئول در پایان سخنان خود تشکیل یک کمیته آسیب شناسی متشکل از دستگاه‌ها و سازمان‌های دست‌اندرکار برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در استان، برای شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در برگزاری هر چه بهتر برنامه های پژوهشی در استان شد .
در این نشست محتوای برنامه های هفته پژوهش و فناوری در استان، نحوه اطلاع رسانی این هفته، محتوای مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران درون دستگاهی و پژوهشگران برتر استان مشخص و زمان برگزاری نمایشگاه فن بازار در کارخانه جنوب ‌یزد نیز از ٢٧ تا ٢٩ آذر ماه سال جاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ شب اعلام شد .
گفتنی است؛ هفته پژوهش از ٢٤ تا ٣٠ آذرماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار