با حضور رئیس پلیس راهور استان یزد ستوان یکم محمود محمدی به عنوان رئیس پلیس راهورشهرستان بافق معرفی شد.
کد خبر: ۶۹۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 16 December 2018

سرهنگ محمد پورشمس رئیس پلیس راهور استان یزد با حضور در ستاد انتظامی بافق در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور بافق، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های ستوان یکم محمد حسین رحیمی رئیس پلیس سابق راهور، ستوان یکم محمود محمدی را به عنوان رئیس پلیس راهور شهرستان بافق معرفی و اظهار امیدواری کرد همچنان شاهد ارتقاء وضعیت ترافیکی چه به عنوان سخت افزاری و چه به عنوان نرم افزاری باشیم.
راه اندازی دوربین‌های ثبت سرعت در سطح شهربافقسرهنگ پورشمس همچنین از شهرداری و فرمانداری به عنوان دو رکن که می‌توانند تعامل خوبی با پلیس راهور داشته باشند یاد کرد و افزود: دوربین‌های ترافیکی و دوربین‌های ثبت سرعت در سطح شهر جهت نظم و انضباط ترافیکی و ترافیک آرام در سطح شهرستان  راه اندازی شده است.
سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی بافق نیز ضمن تقدیر  از زحمات ستوان یکم محمد حسین رحیمی رئیس پلیس راهور و تقدیر از اعضای شورای ترافیک، با بیان وضعیت راه‌های جغرافیایی شهرستان بافق، گفت: بیشترین حجم ترافیک و تخلفات در خیابان اصلی شهر و در شب رخ می دهد و دوربین‌های سطح شهر تردد‌های زیادی را در شب ثبت می‌کنند که باید طرح‌های مقطعی ترافیکی را به اجرا بگذاریم تا ضمن امنیت بیشتر شهر از حجم تخلفات رانندگی و حوادث کاسته شود.
معضل کامیون داران در سطح شهر و سرقت احشاممحمد علی طالعی معاون فرماندار شهرستان بافق نیز ضمن  تشکر از زحمات نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان واستان، گفت: امنیت شهر و تلاش نیروی انتظامی در این زمینه قابل تقدیر است و همچنان شاهد کاهش تصادفات رانندگی در سطح شهر هستیم.
 طالعی با اشاره به معضل کامیون داران در سطح شهر و سرقت احشام، از شهر بافق به عنوان شهر موتورسیکلت‌ها یاد کرد و افزود: در سال ۸۳ تعداد ۱۱ هزار موتورسیکلت در بافق وجود داشت که امروزه با جمعیت ۵۲ هزار نفری شهرستان این تعداد دو برابر شده است که باید تدابیری اندیشیده شود تا شاهد کاهش حوادث رانندگی از سوی موتورسیکلت سواران باشیم.
حجت الاسلام حسنی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق نیز کار پلیس راهور را به نوعی کار انبیاء دانست که برای هدایت مردم آمدند.
وی افزود: فرمان پلیس مقدم بر چراغ قرمز است و جریمه نیز باید در مرحله آخر باشد و فردی که با ارشاد هدایت نشد و از فرمان پلیس سرپیچی کرد باید جریمه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار