در راستای تسهیل شرایط دانشجویان و تقویت زیرساخت‌های خدماتی، خوابگاه جدید دانشگاه امام جواد(ع) در مساحتی بالغ بر ۴۲۰ مترمربع به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۹۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ 16 December 2018

خوابگاه جدید دانشجویی دانشگاه امام جواد(ع) یزد ویژه خواهران در مساحتی بالغ بر ۴۲۰ مترمربع با تعداد ۱۱ اتاق چهار و شش نفره برای اقامت دائم دانشجویان و ظرفیت ۷۰ دانشجوی متقاضی با حضور اعضای هیأت مؤسس دانشگاه افتتاح شد.
احداث این خوابگاه به همت «واحد عمرانی» و همکاری «معاونت دانشجویی-فرهنگی» دانشگاه در مساحت تقریبی ۴۲۰ مترمربع در دستور کار قرار گرفت و با زمان کمتر از ۴۵ روز در ۱۱ اتاق چهار و شش نفره به صورت اقامت دائم و یک مجموعه ۱۰ نفره برای اقامت موقت دانشجویان برای ارائه خدمت به ۷۰ دانشجوی دختر به بهره‌برداری رسید.
شایان ذکر است این خوابگاه دانشجویی به آشپزخانه، سالن مطالعه، تلویزیون، محوطه باز، پوشش شبکه بی‌سیم پرسرعت و سایر امکانات مورد نظر مجهز می‌باشد و تقویت زمینه‌های مورد نیاز  این خوابگاه نیز در حال انجام است.
در حاشیه افتتاح این خوابگاه و در بازدید هیأت مؤسس دانشگاه امام جواد(ع)، افزایش مساحت سالن مطالعه این خوابگاه از سوی دانشجویان مطرح شد و تا اجرایی شدن این پیشنهاد زمینه بهره‌مندی دانشجویان ساکن خوابگاه از سالن مطالعه کتابخانه فراهم می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار