مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد با اشاره به ضرورت همگرایی و هم‌افزایی در فعالیت‌های فرهنگی هنری استان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد ۳۴ هزار عضو دارند.
کد خبر: ۶۹۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 16 December 2018

حجت الاسلام «مصطفی گرجی» با اشاره به فعالیت 800 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان اظهار کرد: مأموریت این کانون‌ها در حوزه کودک و نوجوان، خانواده و همچنین جذب قشر خاکستری است .
وی با بیان این‌ که در حال حاضر 34 هزار نفر در کانون‌های مساجد استان یزد عضو هستند، افزود:‌ کانون‌های فرهنگی مساجد باید در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشانه‌های بلوغ فرهنگی را در سطح جامعه به ظهور و بروز برسانند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد با تاکید بر این که امروزه باید فعالیت‌های فرهنگی جریان سازی شوند گفت: این کار در سایه پژوهش‌های علمی و دینی و همچنین بر اساس شناخت محیط و زمان امکان پذیر است .
گرجی با بیان این که نهادهای فرهنگی که پیوست مسجد محوری دارند باید با یکدیگر همگرایی و هم‌افزایی داشته باشند اظهار کرد: اگر این نهادهای فرهنگی به خوبی با یکدیگر همکاری و هم‌افزایی داشته باشند دیگر شاهد موازی کاری و همچنین هدر رفت منابع انسانی و مالی در استان نخواهیم بود .
وی در پایان با اشاره به آمادگی کانون مساجد یزد در جهت هم‌افزایی و همگرایی با بسیج استان خاطرنشان کرد: بسیج اجتماعی پر شور و شعور مومنانه است که در هیچ مرحله‌ای دست از کار نمی‌کشند تا این که به اهداف مورد نظر نظام اسلامی دست یابند و ما در استان آمادگی خود را در جهت همکاری با این نهاد در جهت اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری در مساجد اعلام می‌کنیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار