فرماندار مهریز:
فرماندار مهریز با بیان اینکه بخشی از دستاوردهای انقلاب مرتبط با حوزه صنعت است، گفت: بخش خصوصی برای معرفی این دستاوردها در اجرای برنامه های دهه فجر مشارکت کند.
کد خبر: ۶۹۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 17 December 2018

سیدمحمد رستگاری در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور امام جمعه مهریز و دبیر ستاد دهه فجر استان یزد و رؤسای کمیته‌های مختلف این ستاد در فرمانداری مهریز برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های دهه فجر برای همه گروه‌ها سنی و همه اقشار جامعه است اما نسل چهارم باید بیش از سایر اقشار مورد توجه باشند.
وی با بیان اینکه نسل چهارم انقلاب را درک نکرده اند و نیازمند بصیرت افزایی در این زمینه هستند، افزود: لازم است از رسانه های گروهی، دستگاه‌های فرهنگی، ابزار هنر و هر آنچه برای نسل چهارم انقلاب دارای جذابیت است، برای اجرای برنامه های دهه فجر امسال بهره گرفته شود.
رستگاری با تاکید بر برگزاری نمایشگاه‌های مختلف برای نشان دادن توانمندی‌های بخش‌ دولتی و غیردولتی و واحدهای اقتصادی عنوان کرد: بخش عمده ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی مرتبط با حوزه صنعت است و نسل جوان باید در جریان این دستاوردها قرار گیرد.
فرماندار مهریز با بیان اینکه بخش خصوصی نیز از دستاوردهای انقلاب بهره‌های بسیار برده و گواه این ادعا راه‌اندازی واحدهای صنعتی بزرگ و ... است، افزود: بخش خصوصی نیز برای تبیین این دستاوردها در اجرای برنامه های دهه فجر مشارکت کند.
وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی شهرستان مهریز خواست: نهایت همکاری را با ستاد دهه فجر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان مهریز داشته باشند.
رستگاری همچنین بر لزوم فراهم آوردن زمینه های مشارکت مردم در اجرای این برنامه ها تاکید کرد و افزود: لازم است از همه اقشار جامعه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه ها و مردمی برگزار کردن جشن‌ها، استفاده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار