امام‌جمعه اردکان:
امام‌جمعه اردکان با اشاره به تلاش دشمن برای زیر سؤال بردن خدمات نظام گفت: مسئولین باید برای شنیدن دردهای مردم گوش شنوا داشته باشند.
کد خبر: ۶۹۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 17 December 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد ضمن تجلیل از حماسه‌آفرینی‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس از خدمات این نهاد برای خانواده شهدا و ایثارگران تشکر و قدردانی کرد.
وی، با اشاره به روایتی از حضرت امام حسن عسکری (علیه‌السلام) افزود: ایمان به خدا و نفع رساندن به بندگان خداوند دوخصلتی است که بالاتر و خوب‌تر از آن‌ها چیزی نیست. دین اسلام بر تعظیم اوامر الهی و خیر رساندن به خلق خداوند تأکید بسیاری دارد.
امام‌جمعه اردکان گفت: امروز با شرایطی که جامعه ما دارد مردم از مدیران انتظار دارند که جدای از انجام وظایف قانونی خود به‌صورت جهادی درصحنه حضورداشته باشند و برای شنیدن دردهای مردم گوش شنوا داشته باشند.
وی گفت: در این شرایط سخت همه مسئولان و مدیران باید برای مردم گوش شنوا باشند تا آن‌ها نسبت به‌نظام و خدماتی که انجام می‌شود بیشتر دلگرم شوند. باوجوداین همه مشکلاتی که بر دوش مردم قرار دارد و حمله‌هایی که دشمنان برای تخریب مسئولان و خدمات نظام انجام می‌دهند حداقل کاری که یک مسئول می‌تواند انجام دهد این است که دردهای مردم را بشنود.
شاکر در پایان اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران در جامعه شاخص هستند و خدمات‌رسانی به آن‌ها اجر و پاداش بیشتری نیز دارد و این توفیقی است که نصیب شما شده است.
در ابتدای این دیدار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: در سفر مسئولین ستادی بنیاد شهید استان به شهرستان‌ها، مسائل و مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر از نزدیک موردبررسی قرار می‌گیرد.
احمد ابراهیمی افزود: نشست شورای هماهنگی ایثارگران، ملاقات عمومی، دیدار با امام‌جمعه و فرماندار شهرستان و همچنین دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های کاری سفر به شهرستان‌هاست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار