امام جمعه ابرکوه ضمن تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان و نوجوانان گفت: در راستای تحقق این هدف آموزش و پرورش نقش پررنگ تری را می تواند ایفا کند.
کد خبر: ۶۹۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 17 December 2018

سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه، برگزار شد.
در این نشست امام‌جمعه ابرکوه، اظهار کرد: شکل‌گیری انقلاب اسلامی حرکتی عظیم بود که حکومت ظالم را در هم پیچید. امروز مسئولیت استمرار آن بر دوش ما است که اجازه ندهیم این انقلاب را که احیاگر سنّت الهی در تاریخ است، آسیب ببیند.
 حجت‌الاسلام حسینی ابراز کرد: دشمن که تصور نمی‌کرد این انقلاب 40 ساله شود امروز مبهوت اقتدار و عظمت آن شده است. لذا برای به زانو درآوردن انقلاب دائماً در حال نقشه‌کشی و توطئه است که باید نسبت به این دسیسه‌ها آگاه بوده و راهکار مقاومت در برابر آن را از قرآن استخراج‌کنیم.
حسینی ادامه داد: باید برای جوانان و نوجوانان که میراث داران انقلاب هستند انقلاب و دستاوردهای آن را تبیین کرد که در این زمینه آموزش‌وپرورش نقش پررنگ‌تری دارد.
در ادامه فرماندار ابرکوه، ابراز کرد: در شهرستان ابرکوه 18 کارگروه جهت اجرای برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل‌شده است. لذا هر کارگروه 40 برنامه باکیفیت تدوین کرده که می‌توان از ابتدای دی‌ماه تا پایان سال جاری این برنامه‌ها را اجرا کرد.
محمد کاظمی نسب با اشاره به اینکه 640 برنامه متنوع برای 40 سالگی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته دستاوردهای عظیمی داشته است که اصلاً قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست؛ اما دشمن درصدد است تا این دستاوردها را علیه انقلاب سوق دهد.
کاظمی نسب تأکید کرد: کوتاهی کردن در برگزاری برنامه‌های 40 سالگی انقلاب، جفا به آرمان‌های انقلاب و حضرت امام خمینی (ره) است؛ بنابراین باید فعالانه ورود کرد و در هر چه‌بهتر برگزار شدن برنامه‌های انقلاب مجدانه پیگیری کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار