معاون استاندار یزد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به نقش بی بدیل صنعت حمل و نقل در اقتصاد کشور گفت: نبض توسعه اقتصادی امروز در دستان فعالان عرصه حمل و نقل عمومی می‌تپد.
کد خبر: ۶۹۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 17 December 2018

«محسن صادقیان» با صدور پیامی که به مناسبت فرا رسیدن روز حمل و نقل صادر شده است، اظهار کرد:‌ در جهان امروز نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی می‌تپد.
وی افزود:‌ صنعت پرفروغ و آتیه‌دار حمل و نقل، به واسطه تلاش و خدمات شبانه روزی و بی وقفه دست‌اندرکاران این بخش، فصلی درخشان را در تاریخ پرتلالو توسعه روز افزون کشور گشوده و افق روشنی را در آیینه چشم انداز کشور ترسیم نموده است.
معاون عمرانی استاندار یزد با بیان این‌ که بی‌تردید نقش صنعت حمل و نقل در اقتصاد کشور، نقشی بی بدیل و حائز اهمیت است گفت: چه بسا که در تاریخ تحولات صنعت حمل و نقل کشور روزهای سرنوشت سازی بوده‌اند که نقش تعیین کننده‌ای در انجام شبکه حمل و نقل ایفا کردند.
صادقیان در ادامه با اشاره به این‌ که 26 آذر ماه 1362 به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل کشور به عنوان «روز حمل و نقل» نامگذاری شده است، تصریح کرد: پاسداشت این روز یادآور تعلق خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت ایران اسلامی است.
وی در پایان پیام خود گفت:‌ اینجانب این روز را به تمامی دست‌اندکاران و اعضاء خانواده عظیم حمل و نقل تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن ادای احترام به همه این عزیزان خدوم، اهتمام و تلاش آنان در راه رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در بخش حمل و نقل که در گرو همکاری و مساعی تلاشگران این عرصه می‌باشد را ارج می‌نهم. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار