رئیس پلیس راهور استان یزد:
رئیس پلیس راهور استان یزد از راه اندازی دوربین‌های ثبت سرعت در شهرستان بافق خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 17 December 2018

سرهنگ محمد پورشمس در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان بافق با اشاره به اینکه نصب دوربین های ترافیکی در مناطق مختلف استان توانسته تا میزان قابل توجهی انضباط ترافیکی در سطح شهرها ایجاد کند، اظهار داشت: این دوربین‌ها به زودی در سطح شهر بافق نیز نصب و راه اندازی خواهد شد.
وی بیان کرد: امیدواریم شهرداری و فرمانداری بافق در این زمینه همکاری‌های لازم را پلیس راهور داشته باشند و به بهره مندی شهر بافق از ترافیک آرام کمک کنند.
معاون فرماندار بافق نیز در این مراسم با اشاره به کاهش تصادفات و حوادث ترافیکی در شهرستان بافق اظهار داشت: این امر مرهون تلاش‌های پلیس و همکاری مردم در برقراری نظم ترافیکی و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی است.
آمار موتورسیکلت‌های بافق طی ۱۴ سال دو برابر شد
محمدعلی طالعی با اشاره به مشکلات ترافیکی شهرستان بافق عنوان کرد: بافق شهر موتورسیکلت‌ها است و این وسایل نقلیه به دلیل استفاده نا ایمن هر سال حوادث بسیاری در این شهر رقم می زنند.
وی با اشاره به آمار موتورسیکلت‌های بافق در سال ۸۳ با سال ۹۷ عنوان کرد: آمار ۱۱ هزار دستگاهی موتورسیکلت در بافق در طول ۱۴ سال به بالغ بر ۲۲ هزار دستگاه رسیده است به این معنا که تقریبا ۴۵ درصد جمعیت شهرستان بافق از موتورسیکلت استفاده می کنند.
به گزارش مهر، در این مراسم از تلاش‌های ستوان یکم محمدحسین رحیمی تجلیل و ستوان یکم محمود محمدی به عنوان رئیس پلیس راهورشهرستان بافق معرفی شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار