دبیر هیئت بدمینتون استان یزدخبرداد؛
دبیر هیئت بدمینتون استان یزد گفت: تیم منتخب جوانان پسر استان یزد به مسابقات رنکینگ جوانان کشور به میزبانی شهر شیراز اعزام شدند.
کد خبر: ۶۹۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 17 December 2018

علی صبور دبیر هیئت بدمینتون استان یزد گفت: جوانان پسر بدمینتون استان یزد متشکل از مصطفی قربانی، عباسعلی بهجتی، علی مسعودی و علیرضا رضاپور در بخش انفرادی و مصطفی قربانی، عباسعلی بهجتی در بخش دونفره و مربیگری رضا هاتفی به سومین مرحله مسابقات رنکینگ جوانان کشور اعزام شدند.
وی افزود: این مسابقه از تاریخ ۹۷/۹/۲۶ لغایت ۹۷/۹/۲۹ با حضور بیش از ۱۵۰ ورزشکار از استان‌های مختلف کشور در شهرشیراز برگزار میشود که نفرات برتر این دوره از رقایت‌ها امتیاز خود را برای حضور در اردو تیم ملی جوانان افزایش میدهند.
صبور اظهار داشت: مسابقات رنکینگ بزرگسالان کشور به میزبانی گنبد کاووس و مسابقات قهرمان پیشکسوتان کشور در دوبخش آقایان و بانوان به میزبانی شهر ساری از جمله اعزام‌های پیش رو هیئت بدمینتون استان یزد میباشد. 
وی بیان کرد: ۵۰۰ نونهال و نوجوان دختر و پسر در ۱۰ مدرسه که از این تعداد مدرسه ۷ مورد در مرکز استان و مابقی در اردکان، تفت، ابرکوه و بافق مشغول فراگیری آموزش‌های لازم در این رشته مستعد و آینده دار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار