فرماندار اردکان:
فرماندار اردکان با اشاره به اهمیت حمل‌ونقل گفت: حیات اقتصاد کشور مرهون صنعت حمل‌ونقل است.
کد خبر: ۶۹۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 18 December 2018

هادی مقیمی در مراسم بزرگداشت روز حمل‌ونقل و تجلیل از رانندگان اردکان گفت: رانندگان جزو اقشار زحمتکش جامعه هستند و باید به مسائل و مشکلات این صنف توجه ویژه‌ای کرد.
وی اظهار داشت: بدون تردید حمل‌ونقل مهم‌ترین بخش کشور است و در بالاترین درجه اهمیت قرار دارد. حیات اقتصاد یک کشور مرهون صنعت حمل‌ونقل است و تلاش ما بر این است که مشکلات این صنف به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.
فرماندار اردکان گفت: وقتی این جایگاه مشخص می‌شود طبیعتاً باید الزامات و مقدمان آن را نیز فراهم کرد. با تلاش‌هایی که دولت‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب داشتند به جایگاه صنعت حمل‌ونقل و این قشر از جامعه توجه شده است. مشکلات این صنف نیز باید در جای خود بررسی و چاره‌اندیشی شود.
وی با اشاره به‌سختی کار رانندگان گفت: روح و روان رانندگان در جاده‌ها فرسوده می‌شود که لازم است ازنظر روحی و روانی آن‌ها را پشتیبانی کرد. در اینجا وظایف خانواده و همسران رانندگان بسیار سنگین می‌شود.
مقیمی در پایان اظهار داشت: در شرایط سخت تحریم و مشکلات اقتصادی انتظار می‌رود که رانندگان مانند دوران دفاع مقدس در این دوره هم همکاری لازم را برای حمل‌ونقل کشور داشته باشند و اجازه ندهند که فرصت‌طلبان و بیگانگان از مشکلات و نارضایتی‌هایی که گاهی وجود دارد سوءاستفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار