رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از برگزاری چهل و ششمین نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲ 29 December 2018

به گزارش تابناک یزد، معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، از برگزاری چهل و ششمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای در این دانشگاه خبر داد.

وی در این راستا بیان داشت: دانشگاه آزاد یزد با هدف ایجاد علاقمندی و جذب نخبگان و متخصصان صنعت هسته ای از سوی سازمان انرژی اتمی ایران مفتخر به میزبانی از چهل و ششمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای شده است و تمامی اقشار جامعه اعم از دانشجویان، دانش آموزان، اساتید دانشگاهی و عموم شهروندان می توانند از نمایشگاه به صورت رایگان بازدید کنند.

طباطبایی در ادامه تصریح کرد: زمان برگزاری این نمایشگاه از ۹ تا ۱۳ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴:۳۰ تا ۱۷ جهت بازدید و آشنایی مردم با نحوه اکتشاف و استخراج سنگ‌های اورانیوم، فرآوری اورانیوم، نحوه تولید کیک زرد، سنگ‌های معدن اورانیوم و همه بخش‌های صنعت هسته ای دایر است.

وی در خصوص غرفه های فعال در چهل و ششمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور، خاطرنشان کرد: غرفه‌های فعال این نمایشگاه شامل چرخه سوخت، اکتشاف و استخراج، تولید کیک زرد، غنی سازی، تولید قرص و مجتمع سوخت، نیروگاه اتمی بوشهر، مجتمع تولید آب سنگین اراک، نیروگاه اتمی اراک، پسماند داری، رادیو داروها، تجهیزات پزشکی، کشاورزی هسته ای، کاربرد پرتوها، مرکز نظام ایمنی هسته ای کشور و ... خواهند بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار