امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با بیان این که تفرقه بین مردم اصفهان و یزد در بحث آب توطئه دشمنان است گفت: علمای اصفهان باید با دخالت در بحث تعرض به خط انتقال آب یزد دست دشمنان از این مهم را کوتاه کنند.
کد خبر: ۶۹۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷ 29 December 2018

آیت الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته هفتم دیماه نمازجمعه یزد با بیان این که بصیرت‌گری مقام معظم رهبری رمز پیروزی انقلاب در عرصه‌های مختلف است، اظهار کرد: تبعیت از ولایت فقیه تنها راه ایستادگی در برابر توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: حماسه 9 دی نماد بارز ولایت‌مداری ملت ایران است.

امام جمعه یزد با بیان این که دشمنان از ابتدا تاکنون به دنبال متلاشی کردن وحدت امت مسلمان هستند، گفت: ملت ایران باید مراقب توطئه دشمنان باشند و با همبستگی وحدت توطئه‌های شوم اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را خنثی کنند.

ناصری یزدی در ادامه خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران وزارت امور خارجه تصریح کرد: مسئولان وزارت امور خارجه نباید دل خود را به خروج آمریکا و اسرائیل از یمن و سوریه خوش کنند، چون این خروج می‌تواند توطئه‌های دیگری از سوی استکبار جهانی علیه منافع ملت مسلمان و شیعه باشد.

این مسئول با بیان این که استکبار جهانی همیشه در حال طراحی توطئه‌های شوم علیه مسلمانان است، بیان کرد: وزارت امور خارجه ایران باید کشورهای دوست و مسلمان را در جریان توطئه و نقشه‌های استکبار قرار داده و با تقویت وحدت راه‌های مقابله با دشمنان را ترسیم و اجرایی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیداری و هوشیاری اقتصاددانان و سیاستمداران را از دیگر ضرورت‌های اجرایی در برابر استکبار جهانی دانست و تأکید کرد: وحدت و استفاده از ظرفیت‌های داخلی نقش مهمی در پیروزی مقابله با دشمنان دین و نظام اسلامی ایفا می‌کند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد بحران بی آبی استان یزد گفت: مردم یزد و اصفهان بدانند که برخی افراد سودجود بحران کم آبی و بی آبی کشور را فرصت مناسبی برای ضربه زدن دانسته و در حال شیطنت در این موضوع هستند.

ناصری‌یزدی آب را نعمتی الهی و متعلق به تمام انسان‌ها دانست و اظهار کرد: مردم و علمای استان اصفهان مراقب نفوذ دشمنان نظام در بحث انتقال آب به استان یزد باشند.

وی صرفه جویی در مصرف آب را یکی از مهمترین وظیفه تمام مردم عنوان کرد و افزود: یزدی‌ها و اصفهانی بدانند که اگر در تقسیم این نعمت الهی با یکدیگر دشمنی کنند خداوند این مهم را از آنها دریغ می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که تفرقه بین مردم اصفهان و یزد توطئه دشمنان است، تصریح کرد: مدیریت و ساماندهی این مهم فقط با وحدت و همبستگی مردم دو استان یزد و اصفهان محقق می‌شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت تسریع در روند انتخاب استاندار یزد تأکید کرد: وزارت کشور بداند که با تأخیر در انتخاب استاندار یزد ضربه بزرگی به توسعه این استان زده و بسیاری از برنامه‌های کلان استان را بلاتکلیف گذاشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار