فرماندار بهاباد:
فرماندار بهاباد با بیان این که تقویت اشتغال پایدار و سرمایه‌گذاری جدید مستلزم تأمین آب در این شهرتسان است گفت: شهرستان بهاباد با 17.1 درصد بالاترین نرخ بیکاری در استان یزد را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۶۹۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ 06 January 2019

«محمدمهدی خانی‌زاده‌بهابادی» در شورای اداری شهرستان بهاباد که با حضور آیت الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد با اشاره به نیازهای شهرستان بهاباد اظهار کرد: خدمات بسیاری طی سال‌های گذشته در این شهرستان انجام شده است.

وی گازرسانی را یکی از فعالیت‌های شاخص‌ دولت در بهاباد دانست و افزود:‌ عملیات گازرسانی با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان در این شهرستان انجام شده است.

فرماندار بهاباد گفت: برای این که بتوانیم ضریب نفوذ گاز به شهرستان را به 100 درصد برسانیم نیاز است به بخش‌های آسفیج و بخش مرکزی نیز گازرسانی شود .

خانی‌زاده مبلغ مورد نیاز برای گازرسانی به بخش مرکزی شهرستان بهاباد را 12 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: بخش آسفیج پیمانکارانش مشخص و با مبلغ 17 میلیارد تومان می‌توانیم گاز این بخش را به طور کامل تامین کنیم .

این مسئول ادامه داد: با توجه به این که مسئولان استان برای گازرسانی به تمامی بخش‌های بهاباد بر همت خود افزوده‌اند، امید داریم که سه ماه آینده بتوانیم این مهم را انجام دهیم .

وی یکی از اصلی مشکلات شهرستان بهاباد را بیکاری جوانان دانست و تصریح کرد: شهرستان بهاباد با آمار 17.1 درصد بالاترین نرخ بیکاری را نسبت به سایر بخش‌های دیگر استان دارا است .

فرماندار بهاباد خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهرستان بهاباد وجود دارد که اگر حمایت‌های لازم صورت گیرد می‌توانیم این معضل را به خوبی حل کنیم .

خانی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که جاده دو بانده بافق به بهاباد در حال پیگیری و اجرا است، گفت: عملیات جاده بافق و بهاباد در دو طرفه مسیر در حال انجام بوده که روکش اولیه 35 کیلومتر از سمت شهرستان بهاباد تا دهه مبارک فجر به پایان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که با همکاری مسئولان شهرستان بافق بتوانیم این جاده دو بانده را هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم .

این مسئول با اشاره به این که چند روستای شهرستان بهاباد آب ندارند تصریح کرد: کارهای ابتدایی آن انجام و اگر حمایت لازم از سوی مسئولان استان انجام شود روستاهای این شهرستان دارای آب لوله‌کشی می‌شوند.

فرماندار بهاباد در پایان حل مشکل آب صنایع این شهرستان را خواستار شد و تأکید کرد: با توجه به این که صنایع بهاباد در بحث توسعه با مشکل روبه رو بوده و اشتغال موجود شهرستان را تهدید می‌کند، که اگر مشکل آب صنایع حل شود شاهد پایداری اشتغال در یک بخش و امید بخشی برای سایر سرمایه گذاران در جهت فعالیت جدید خواهیم بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار