رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: خوشبختانه نرخ بیکاری پاییز استان به ۱۲/۷ رسیده است که بایستی این روند کماکان ادامه داشته باشد تا این نرخ به حدی برسد که شایسته باشد.
کد خبر: ۶۹۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ 06 January 2019

سیدمجتبی حسینی‌پور با اشاره به مصوبات یازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد، گفت: خوشبختانه اعتبارات عمرانی استان یزد که در لایحه بودجه ۹۸ در نظر گرفته شده، ۴۳۹ میلیارد تومان است و مجموع اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان و اعتبارات استفاده متوازن در سال گذشته ۳۶۶ میلیارد تومان بوده است؛ به این معنا که استان یزد در این راستا حدود ۲۱ درصد در مقابل میانگین رشد کشور رشد داشته است.

وی افزود: درواقع جایگاه استان یزد در این راستا از ۲۶ به ۲۳ ارتقا یافته که این مهم بسی جای افتخار است؛ همچنین بودجه هزینه‌ای استان در سال جاری ۲۲۰ میلیارد تومان بوده که این رقم در لایحه بودجه سال ۹۸ به ۲۷۹ میلیارد تومان افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با بیان اینکه استان یزد در بحث درآمدها رشد کمتری نسبت به کشور داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه نرخ بیکاری پاییز استان ۱۲/۷ اعلام شده که نسبت به تابستان که این رقم ۱۴/۱ بود، رقمی خوبی کاهش داشته‌ است که بایستی این روند کماکان ادامه داشته باشد تا این نرخ به حدی برسد که شایسته استان باشد.

حسینی‌پور بیان داشت: همچنین در این جلسه ۳۷/۸ میلیارد تومان اعتبارات تبصره ۱۸ توزیع شد و همچنین ۴/۴ درصد اعتبارات جرائم راهنمایی و رانندگی و سه میلیارد تومان قانون متوازن در این جلسه توزیع شد.

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: ۲۱ میلیارد تومان نیز کمک‌های فنی اعتباری نیز در این جلسه بر اساس فصل‌های مشترک و برنامه‌های دوازده‌گانه‌ای که دولت مصوب کرده است بین دستگاه‌ها مختلف توزیع شد که این‌ها به طرح‌های اشتغال‌زا تعلق می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار