رئیس آبفا بافق خبرداد؛
رئیس آبفا بافق گفت: یک دستگاه آب شیرین کن با ظرفیت تولید ۲۳ هزار لیتر بر ثانیه در اوایل سال آینده توسط بخش خصوصی در بافق به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۹۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 06 January 2019

احمد کارگران رئیس اداره آب و فاضلاب بافق از احداث یک دستگاه آب شیرینکن توسط بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد و افزود: این دستگاه با ظرفیت ۲۳ هزار لیتر بر ثانیه در ابتدای سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به احداث یک مخزن ۱۰ هزار متری گفت: این مخزن با اعتباری بالغ بر ۳ و نیم میلیارد تومان از محل اوراق مشارکت خشکسالی در خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

رئیس اداره آب و فاضلاب بافق ظرفیت ۴ دستگاه موجود آب شیرین کن در سطح شهر را ۱۵۰مترمکعب در روز بیان کرد.

کارگران با بیان اینکه سالانه ۳ هزار نمونه کلرگیری از آب بافق صورت می‌گیرد، تصریح کرد:در این راستا ۵۰ مورد آزمایش میکروبی و ۴۰ مورد آزمایش شیمیایی به منظور اطمینان برای کیفیت آب تولیدی و مصرفی شهروندان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح کنترل از راه دور چاه‌های آب گفت: این طرح با هدف بهره وری از نیروی انسانی، کاهش هزینه‌های جاری اداره و کنترل به موقع و دقیق آب در حال اجراست.

رئیس آب و فاضلاب بافق تامین منابع آب شهرستان را از ۲۳ حلقه چاه بیان کرد و ادامه داد: تاکنون مشکل میکروبی در آب‌های بافق مشاهده نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار