کارشناس مسئول امور رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه كشور از پرداخت ما‌ به ‌التفاوت یارانه مراکز توانبخشی طبق مصوبه دولت تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 06 January 2019

«سیامک رسایی» در جريان بازديد از مراکز غیردولتی بهزیستی مهریز، ضمن اعلام اين خبر، تصريح كرد: پیگیری‌های لازم در خصوص تامین و تخصیص این اعتبار مورد نياز اين ما‌به‌التفاوت صورت گرفته است.

وي در ادامه گفت: در سال جاری سعی شد با پیگیری‌های لازم، تخصیص اعتبارات مراکز غيردولتي اجتماعي و توانبخشي بهزيستي به موقع صورت گیرد و به استان‌ها ابلاغ شود.

رسايي همچنين توضيحاتي پيرامون توسعه مراکز مراقبتی توانبخشی مبتنی بر خانواده و جذب اعتبارات مناسب جهت پیگیری و اجراي قانون حمایت از حقوق معلولان ارائه كرد.

به گفته‌ي وي، در پیش‌بینی اعتبارات سال 98 توجه ویژ‌ه ‌ایی به معلولان و قانون حمایت از آنها شده است.

«عليرضا علیزاده» ريیس بهزیستی مهريز نيز در اين بازديد با بیان این که در حال حاضر قریب دو هزار نفر در حوزه اجتماعی و توانبخشی از خدمات بهزیستی مهريز استفاده می‌کنند، مهمترین مشکلات مددجویان و توانخواهان شهرستان را اشتغال و مسکن عنوان كرد.

وي اظهار كرد: خوشبختانه جهت رفع مشکل اشتغال گروه‌های هدف در سال گذشته حدود 20 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 153 طرح و در سال جاری نیز تاکنون به 62 طرح نزدیک به 10 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

عليزاده پیگری و اجرای دقیق قانون جامع حمایت از حقوق معلولان را یکی از راهکار‌های حل مشکلات معلولان شهرستان در حوزه‌های مختلف عنوان و ابراز امیدواری کرد كه با پیگیری‌های کارشناس برنامه و بودجه کشور و سازمان بهزیستی، مشکلات جذب اعتبارات جهت اجرای این سند نیز مرتفع شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار