مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اعلام كرد كه اين اداره كل در حال حاضر در بحث كسب و كارهاي نوپاي فرهنگي و هنري پيشتاز است.
کد خبر: ۷۰۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 06 January 2019

«مجید جوادیان زاده» در نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به انتخاب این استان به عنوان «پایتخت هنرهای جدید»، خواهان توجه جدی مدیران ستادی و شهرستانی این اداره به این مقوله شد.

وي با بیان تجربه موفق این اداره کل در برگزاری هشتمین سالانه پرس‌بوک در یزد، اظهار كرد: در فعالیت‌های فرهنگی و هنری، افق معنایی و استراتژیکی تعریف كرده‌ايم که امیدواریم با همت اصحاب فرهنگ و هنر در چشم‌انداز تعریف شده بتوانیم قدم‌های رو به جلویی برداریم .

وی در ادامه به حوزه مد و لباس اشاره کرد و افزود: متاسفانه طی سال‌های گذشته در این حوزه کم‌کاری‌های جدی صورت گرفته است .

به گفته جوادیان زاده، مد و لباس یک مقوله فرهنگی و هنری است که به عنوان آیینه ارزش جامعه باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین اعلام کرد: امسال این اداره کل توجه و برنامه‌های موثری را در راستای کسب و کارهای نوپای فرهنگی و هنری اجرا کرد .

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حال حاضر در بحث کسب و کارهای نوپای فرهنگی و هنری پیشگام است .

وی در بخش دیگری از سخنانش نقش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را در ارائه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه مهم دانست و گفت: در حال حاضر 37 هزار نفر، عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد هستند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در اين رابطه نيز اظهار كرد: استان یزد هم‌اكنون داراي 831 کانون فرهنگی و هنری مساجد است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار