مدیر توزیع برق بافق گفت: با اصلاح ، بهینه سازی و سرویس نگهداری شبکه، کاهش خاموشی در این شهرستان جایگاه نخست استان یزد را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۷۰۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 06 January 2019

محمدرضا عسکری فر اظهار داشت: با وجود اینکه میانگین خاموشی کشور برای هر مشترک 880 دقیقه است این رقم در شهرستان بافق با 80 دقیقه، بیش از 10 برابر کاهش نشان می دهد.
وی افزود: برنامه سالیانه سرویس نگهداری خطوط و پست های توزیع برق، راه اندازی گروه پیمانکار بومی خط گرم 20 کیلو ولت، انجام کار بر روی شبکه های 20 کیلو ولت اعم از توسعه و نوسازی و اصلاح و بهینه سازی و سرویس نگهداری بدون خاموشی از مهمترین علت کاهش خاموشی برق در این شهرستان است.
این مسوول راه اندازی گروه پیمانکار بومی خط گرم 20 کیلو ولت بافق را اولین شهرستان پس از مرکز استان اعلام و بیان کرد: این گروه با سرمایه گذاری 2 میلیارد ریال راه اندازی شده است.
وی همچنین بیشترین مقدار مصرف برق را یادآور شد و گفت: بخش صنعتی با 55 هزار مگاوات بر ساعت در سال، پر مصرف ترین و خانگی و کشاورزی نیز به ترتیب با 50 و 30 هزار مگاوات بر ساعت در ردیف های بعدی قرار دارد.
عسکری فر توصیه کرد: مشترکین در مناسبت های ملی و مذهبی و مصارف خانگی و تجاری از لامپ های کم مصرف استفاده کنند تا مردم همچنان شاهد کاهش خاموشی در شهرستان بافق باشند.
مدیر توزیع برق بافق با بیان اینکه خاموشی این شهرستان با برنامه ریزی های اصولی کاهش چشمگیر دارد افزود: تاکنون هیچ خاموشی برنامه ریزی شده در این شهرستان وجود نداشته و ادامه این روند مستلزم صرفه جویی مشترکین شهری و روستایی در استفاده از برق است.
شهرستان بافق دارای 26 هزار و 500 مشترک برق است که از این تعداد 21 هزار و 700 مشترک شهری و بقیه روستایی هستند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار