امام جمعه مهریز گفت: روحانیون باید با همدلی در کنار مسئولان اجرایی برای دمیدن روح امید و جلب مشارکت بیشتر مردم و جوانان در برنامه ها، وظایف خود را بهتر انجام دهند.
کد خبر: ۷۰۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ 07 January 2019

عبدالرضا محی الدینی در نشست طلاب و روحانیون که در حوزه علمیه این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه هستند افزود: به برکت انقلاب اسلامی، دستاوردهای بزرگی نصیب کشور شده که باید برای همگان تبیین شود.
وی ادامه داد: از برنامه های استکبارجهانی علیه انقلاب و نظام در 40 سال گذشته، به خصوص در سال های اخیر این است که بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کند و این توطئه با هوشیاری، بصیرت و دمیدن روح امید خنثی می شود.
رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز به اهمیت پاسخگویی به سوالات و شبهات و ارتباط صمیمی روحانیون و طلاب با مردم به عنوان یک وظیفه اشاره کرد و انجام آن را رسالتی مهم و انقلابی ذکر کرد.
محی الدینی گفت: جذب جوانان برای انجام فعالیت های فرهنگی و دینی و برنامه ریزی و هم اندیشی در حوزه های مختلف مورد نیاز باید همواره مدنظر روحانیون و طلاب مدارس دینی قرار گیرد.
وی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: بیان دستاوردهای انقلاب و رعایت شئون آن با ایام فاطمیه باید مدنظر روحانیون قرار گیرد.
در این نشست،شرکت کنندگان به طرح دیدگاه های خود در خصوص مسائل فرهنگی، برنامه های سالگرد انقلاب، ضرورت پاسخگویی به سوالات و جلب مشارکت جوانان در برنامه ها تاکید کردند.
مهریز 100 روحانی و طلبه دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد دارد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار