مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت پنج کیلومتر از محور تفت ـ ده بالا به عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای ییلاقی شهرستان تفت خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 07 January 2019

علی علیخانی اظهار داشت: این محور با هدف تکمیل به‌سازی بخشی دیگر از محور تفت ـ ده بالا و بر اساس اعتبارات ابلاغی سال ۹۷ و پس از انجام تشریفات قانونی برگزاری مناقصه زیر پوشش عملیات راه‌سازی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: به‌سازی این محور با مبلغی بیش از ۲۵۰۰۰ میلیون ریال طی قرارداد با پیمانکار واجد شرایط اجرایی می‌شود و عملیات اجرایی نیز از دی‌ماه آغاز شده است.

علیخانی خاطرنشان کرد: بر اساس این قرارداد، عملیات اجرایی حدود پنج کیلومتر از محور مذکور در محدوده بام تفت تکمیل و محدوده مذکور به صورت دو بانده قابل بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: بر اساس سیاستگذاری و برنامه ریزی انجام شده در حوزه معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، پیش بینی می شود عملیات اجرایی پروژه تا بهار سال ۱۳۹۸ به اتمام برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد یادآور شد: بر این اساس این جاده از ابتدای تابستان ۱۳۹۸ در محدوده‌ای پنج کیلومتری به صورت دو بانده قابل بهره برداری خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار