معاون وزیر کشور:
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به سیاست‌ها و شاخص‌های وزارت کشور در انتخاب استانداران گفت: جوان‌گرایی در انتخاب استانداران 14 استان کشور، میانگین سن استانداران را 8 سال کاهش داد.
کد خبر: ۷۰۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 07 January 2019

«جواد ناصریان» در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که شاخص‌هایی را وزارت کشور برای انتصاب استانداران دارد که چهار مورد از این شاخص‌ها بسیار مهم است اظهار کرد: اعتدالگرایی افرادی که در این مسند قرار می‌گیرند از مهمترین ویژگی‌ها و شاخص‌ها است.

وی افزود: علی رغم دید سیاسی که هر یک از این افراد ممکن است داشته باشند، اعتدالگرایی در رفتار و عملکرد آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور گفت: کسی که در این عرصه قرار می گیرد حتما باید هماهنگ با سیاست های دولت باشد و در راستای تحقق این سیاست ها در استان مطربوطه حرکت کند

ناصریان با تاکید بر این که استانداران باید در راستای پیشرفت و توسعه استان‌ها فعالیت کنند عنوان کرد: امانت‌داری و تخصص دو مورد دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم مد نظر وزارت کشور در انتخاب استانداران است.

وی با اشاره به این که کادرسازی در راستای مدیریت کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بیان کرد: در این دوره سعی کردیم به وسیله انتصاب‌هایی که انجام می‌دهیم، بحث کادرسازی و جانشین پروری را به صورت جدی مد نظر قرار دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور خاطرنشان کرد: این رویکرد سبب شد که ما استانداران 10 استان از 14 استانی که تغییر کردند را از بین معاونان استانداران انتخاب نماییم.

ناصریان در ادامه یکی دیگر از سیاست‌ها در انتخاب استانداران را جوانگرایی دانست و عنوان کرد: تلاش بر این بود که میانگین سن استانداران کاهش پیدا کند و توانستیم در جابجایی‌های صورت گرفته، میانگین سن استانداران را 8 سال کاهش دهیم.

وی در پایان گفت: در تمام مراحلی که برای انتخاب استانداران و سایر مسئولان در کشور انجام شد، سعی کردیم به گونه‌ای عمل شود که رضایت خداوند و مردم مد نظر باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار