رییس مجمع نمایندگان استان یزد:
رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به ضرورت اجرای قانون برای توسعه کشور گفت: نظم مهمترین نیاز کشور برای پیشرفت در اموز مختلف است.
کد خبر: ۷۰۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 08 January 2019

«محمدرضا صباغیان» در جلسه تکریم و معارفه استاندار یزد با بیان این که استانداران مسئولیت سنگینی به عهده دارند، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بومی باید در اولویت اجرایی استاندار جدید یزد قرار گیرد.

وی با اشاره به دغدغه‌های امروز کشور در حوزه‌های مختلف، افزود: بسیاری از نابسامانی‌های موجود حاصل سوء مدیریت است که شرایط لازم را برای سوء استفاده استکبار فراهم کرده است.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد در ادامه با بیان این که متأسفانه در کشور اجرای قوانین ضعیف است و روابط در ادارات حاکم شده، گفت: نظم مهمترین نیاز امروز کشور برای توسعه بیش از پیش است.

صباغیان با بیان این که نمایندگان استان در مجلی شورای اسلامی آماده هرگونه همکاری با استاندار جدید یزد است، تصریح کرد: اجرای عدالت و توازن منطقه ای در سرمایه گذاری در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم باید در اولویت اجرایی استاندار جدید یزد قرار گیرد.

این مسئول تأکید کرد: پرهیز از هرگونه جناح بازی باید از دیگر اولویت های اجرایی استاندار جدید یزد قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جلوگیری از خام فروشی محصولات معدنی استان را از دیگر بایدهای اجرایی استان در مدیریت جدید دانست و بیان کرد: استفاده از مدیران شایسته و پرهیز از گماردن مدیران پروازی باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان این که استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی از راهکارهای جدی برای توسعه استان است، گفت: حمایت بیش از پیش از رسانه‌ها به عنوان چشمان بیدار جامعه ضروری است.

صباغیان در پایان با اشاره به ضرورت حمایت از جوامع کارگری و تشکل‌های مردم نهاد، خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد ظرفیت‌های اجتناب ناپذیری هستند که می‌تواند با نظارت جدی عامل توسعه بیش از پیش استان و کشور را ایجاد کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار