فیلم سینمایی «تصنیف باستر اسکراگز» ساخته برادران کوئن در هفتادمین نشست باشگاه فیلم حوزه هنری یزد به روی پرده می‌رود و تحلیل می‌شود .
کد خبر: ۷۰۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 08 January 2019

«علیرضا غفاریان» با اشاره به برنامه های حوزه هنری یزد در حوزه هنرهای تصویری،‌ اظهار کرد: هفتادمین نشست باشگاه فیلم حوزه هنری یزد به فیلم سینمایی «تصنیف باستر اسکراگز» به کارگردانی برادران کوئن (ایتن و جوئل کوئن) اختصاص دارد .

وی افزود: در این فیلم شاهد روایت شش داستان مختلف در فضای غرب وحشی خواهیم بود که تمرکز اصلی داستان روی فردی به نام باستر اسکراگز است و نام فیلم نیز برگرفته از شخصیت اوست .

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری یزد گفت: بازیگران سرشناسی مانند لیام نیسون، بلیک نلسون، جیمز فرانکو، تاین دالی و تام ویتس در این اثر ایفای نقش کرده‌اند .

این فیلم که سال 2018 منتشر شد در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در بخش اصلی حضور داشت و توانست برنده جایزه بهترین فیلم‌نامه این جشنواره شود .

«تصنیف باستر اسکراگز» سه‌شنبه‌ 18 دی‌ماه، ساعت 18 در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی به نمایش درمی‌آید و سپس با حضور امیرجلالی ـ‌فیلمساز و عکاس‌ و جمعی از اهالی سینما تحلیل می‌شود.

ورود علاقه‌مندن به مباحث آموزشی سینما در این برنامه آزاد و رایگان است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار