شهردار تفت خبرداد؛
شهردار تفت گفت: روشنایی کمربندی تفت تا پایان بهمن ماه جاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تامین می‌شود.
کد خبر: ۷۰۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 08 January 2019

وحیدفتوحی شهردار شهرستان تفت از تامین روشنایی جاده کمربندی تفت تا پایان بهمن ماه خبرداد و گفت: تامین روشنایی این مسیر با مدیریت شبکه توزیع برق شهرستان تفت جلسات متعددی برگزار شده و بنابر توافقات صورت گرفته فنداسیون و زیرساخت شبکه روشنایی این مسیر شهرداری و کابل کشی و سایر ملزومات آن را اداره برق شهرستان عهده دار شد.

شهردار تفت افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان انجام می‌شود که حدود ۶۵۰ میلیون تومان هزینه ایجاد زیرساخت شبکه روشنایی شامل ستون و تیر برق است.

فتوحی ادامه داد: استعلامات لازم از چند پیمانکار گرفته شده و امیدواریم در هفته آینده این طرح مورد تصویب شورای شهر نیز قرار گیرد و تا پایان بهمن شاهد اتمام پروژه روشنایی این محور باشیم.

وی با اشاره به وضعیت فضای سبز این مسیر بیان کرد: از آنجا که روفوژ میانی این بلوار قبلا آسفالت بوده و زیرساخت لازم برای ایجاد فضای سبز را نداشته است امیدواریم پس از خاکبرداری‌ها و ایجاد زیر ساخت مناسب تا ۱۵ بهمن عملیات ایجاد فضای سبز این مسیر نیز به پایان برسد.

شهردارتفت با اشاره به اینکه قرارگیری تفت در مسیر مناطق ییلاقی باعث شده تا این شهرستان در ایام تعطیل محل تردد چندین هزار خودرو باشد، تاکید کرد: تردد و ازدحام وسایل نقلیه در ایام پایان هفته، حساسیت‌های ترافیکی شهرستان تفت را بالا می‌برد و باید نگاه ویژه‌ای به محدودیت‌های ترافیکی و اصلاح نقاط حادثه خیز و پر رفت و آمد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار