مدیرکل ارشاد یزد خبر داد؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در استان گفت: جشنواره‌های فجر استانی از 18 دیماه تا 25 بهمن ماه در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 08 January 2019

«مجید جوادیان زاده» در نشست خبری خود با اشاره به برنامه های مختلف فرهنگی و هنری استان، اظهار کرد: از ابتدای امسال برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلفی متناسب با زمان‌های مختلف در سطح استان برگزار شده است.

وی امسال را بهار فرهنگ و هنر دانست و افزود: برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران، برگزاری جشنواره فیلم رضوی، برنامه‌های آموزشی فصل تأتر، برگزاری تأتر خیابانی چتر زندگی، جشنواره تأتر استانی، جشنوار ملی پرس‌بوک در بافت تاریخی، از جلمه برنامه های انجام شده از ابتدای امسال تاکنون در یزد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به حقوق فرهنگی و هنری مردم، گفت: مردم یزد باید همزمان با دیگر استان های کشور از جدیدترین دستاوردهای فرهنگی و هنری بهرمند شوند.

جوادیان‌زاده برگزاری جشنواره‌های فجر استانی را از جمله دستاوردهای فرهنگی و هنری جدید دانست و بیان کرد: در حوزه فرهنگی هنرمندان روح شهر را گسترش و تقویت می‌کنند.

رییس ستاد برگزاری جشنواره های فجر استانی یزد با بیان این که جشنواره های فجر استانی از تاریخ 18 دیماه تا 25 بهمن ماه در استان یزد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان جوابگوی متقاضیان نیست.

این مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری فیلم فجر در استان یزد، گفت: در این جشنواره نزدیک به 14 فیلم برتر جشنواره ملی فجر در سینماهای استان یزد به نمایش گذاشته می شوند.

مدیرکل ارشاد یزد تصریح کرد: جشنواره تأتر فجر از دیگر برنامه های در دستور کار است که از فردا سه شنبه 18 دیماه در استان یزد آغاز می شود.

جوادیان زاده با بیان این که جشنواره فجر عالی ترین مرحله رقابت فرهنگی هنری در ایران است، خاطرنشان کرد: جشنواره تجسمی فجر برای اولین بار اجرا و در این رویداد آثار هنرمندان یزدی از 11 تا 28 بهمن ماه در گالری‌های تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار