مدير کل مديريت بحران استانداري یزد خبر داد؛
مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با بیان این که فرمانداران باید به عنوان روساي کارگروه شهرستاني مهلت و ميزان خسارت ديدگان از حوادث را مشخص و به مديريت بحران استانداري اعلام کنند گفت: دومین دوره همایش آموزشی غدیر 3 مدیریت بحران، اسفندماه امسال در اشکذر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 09 January 2019

«هادی هادی‌نسب» در نشست مدیریت بحران اشکذر اظهار کرد: آموزش مديران در سراسر استان به عنوان اولويت اين مديريت با جديت در حال پيگيري است .

وی افزود: در سال گذشته همايش آموزشي و تمرين ستادي مديريت بحران «غدير 3» ويژه مديران استان در شهرستان بافق برگزار شد و امسال دومين دوره آن هفتم و هشتم اسفند ماه به ميزباني شهرستان اشکذر برگزار می‌شود .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد در ادامه بر ضرورت برنامه ريزي لازم براي استفاده از ظرفيت نيروها و امکانات منابع استان معين براساس نيازهاي مناطق آسيب ديده در زمان مديريت بحران اشاره کرد و گفت: استان يزد در حال حاضر به عنوان معين 10 استان هم جوار و هم چنين منطقه 13 تهران به شمار مي‌رود، لذا هم افزايي کامل مديران استاني جهت امدادرساني در زمان طلايي و ساعات اوليه وقوع حوادث بسيار مهم است .

هادی نسب تصریح کرد: از ابتداي امسال تجهيز و خريد ادوات آتش نشاني در شهرهاي زير 50 هزار نفر در قالب ماده 10 و 12 به سازمان شهرداري ها و دهياري هاي کشور واگذار شده است که مسئولان شهرستاني بايد جهت تجهيز ايستگاه هاي شهرستان از اين طريق پيگيري کنند .

مديرکل مديريت بحران استانداري از ابلاغ دستورالعمل جديد در زمينه استمهال تسهيلات بانکي به فرمانداري‌هاي استان خبر داد و گفت: بر اين اساس فرمانداران به عنوان روساي کارگروه شهرستاني مهلت و ميزان خسارت ديدگان از حوادث که وام کشاورزي دريافت کرده اند را مشخص و به مديريت بحران استانداري اعلام کرد تا مطابق با ميزان اعلام شده به مراجع ذيربط انتقال يابد .

«محمدعلی شاه حسینی» فرماندار اشکذر با تاکيد بر ضرورت هماهنگي دستگاه هاي اجرايي شهرستان در مواقع بحراني اظهار کرد: لازم است هماهنگي‌هاي بين بخشي دستگاه هاي اجرائي پيش از بحران‌ها صورت پذيرد تا در هنگام بروز بحران نهايت کارايي را در مواجهه با حوادث داشته باشند .

وی به خشکسالي هاي اخير که منجر به وارد شدن خسارت به کشاورزان شهرستان شده اشاره کرد و گفت: تاکنون 122 پرونده به کارگروه استمهال تسهيلات بانکي شهرستان ارسال شده که مرتبط با پنج بانک عامل بوده و 18 مورد آن توسط اعضاي کارگروه شهرستاني مورد تاييد قرار گرفته که به مراجع ذيربط جهت انجام مراحل بعدي ارجاع گرديده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار