رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه:
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه گفت: برخی مسئولین کشوری که خود را قیم ملت می‌پندارند، حاشیه‌هایی مشکل‌زا همچون شرکت بانوان در استادیوم‌های ورزشی و اختلاط در فضاهای پرحاشیه را مطالبات عمومی بیان می‌کنند.
کد خبر: ۷۰۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 09 January 2019

مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با امام‌جمعه ابرکوه دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام حسینی ضمن تأکید بر اینکه بنیاد شهید باید بیش‌ازپیش فعال شود، اظهار کرد: متأسفانه نهادهای انقلابی همچون بنیاد شهید به روزمرگی دچار شده و به حفظ وضع موجود بسنده می‌کنند که نقیصه‌ای بزرگ است؛ چراکه این مجموعه باید طلایه‌دار حفظ و ترویج دستاوردهای انقلاب و دمیدن روحیه انقلابی در کالبد نسل جوان باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: هر زمان که مقام معظم رهبری موضع و سخنی را مطرح می‌کنند بیش از همه و پیش از همه بنیاد شهید باید مفسر، مبین و مُبلّغ این مواضع انقلابی ولی امر مسلمین باشد.

وی تصریح کرد: اگر نهادهای انقلابی فعالیت خود را در قالب نظام اداری لحاظ کنند دچار خسارت خواهند شد. لذا درصورتی‌که سیاست‌گذاران و متولیان این نهاد در سطح کلان، مدیریت انقلابی را در کشور داشته باشند به‌تبع آن، استان‌ها نیز طلایه‌دار جامعه انقلابی خواهند بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اذعان کرد: برخی مسئولین کشوری که خود را قیم ملت می‌پندارند، حاشیه‌هایی مشکل‌زا همچون شرکت بانوان در استادیوم‌های ورزشی و اختلاط در فضاهای پرحاشیه را مطالبات عمومی بیان می‌کنند. لذا باید از آنان پرسید در جمع مطالبه گران چند خانواده شهید و ایثارگر و جانباز و آزاده است؟!

حسینی اضافه کرد: منصب‌داران، چشم‌وچراغ‌های این ملت را به حاشیه رانده، درخواست‌های هوشمندانه را بدون لحاظ وجاهت دینی نظام، بزرگ می‌کنند و شعائر انقلابی و ارزشی نظام را کمرنگ می‌کنند.

در ادامه احمد ابراهیمی ضمن تقدیر از تلاش‌های سید علیرضا رسولی شهردار ابرکوه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: ساخت المان‌ها و فضاسازی معابر و میادین با موضوع ایثار و شهادت انتقال حقایق و حماسه‌های بزرگان تاریخ کشور به نسل جوانی است که همیشه تشنه حقیقت هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار