نشست ادبی نقد و تحلیل کتاب «روزها» اثر «محمدعلی اسلامی ندوشن» با همکاری ادارات کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بخشداری ندوشن و تعدادی از نهادهای محلی در ندوشن یزد برگزار می‌شود .
کد خبر: ۷۰۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 09 January 2019

در این نشست ادبی که پنج‌شنبه شب 20 دی ماه در خانه فرهنگ خاور شهر ندوشن برگزار می‌شود، چند تن از اساتید و صاحبنظران در حوزه ادبیات و فرهنگ به ایراد سخن در خصوص کتاب «روزها» اثر محمدعلی اسلامی ندوشن خواهند پرداخت .

اصغر دادبه، محمد دهقانی، عبدالعظیم پویا، حسین مسرت، حسین رافی و علی اکبر جعفری ندوشن از اساتیدی هستند که در نشست «شبی با روزها» سخنرانی می‌کنند .

گفتنی است، محمدعلی اسلامی ندوشن در سال ۱۳۰۴ در شهر ندوشن از توابع شهرستان میبد در استان یزد به دنیا آمد. وی پس از اخذ مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران به اروپا عزیمت کرد و در نهایت نیز دکترای حقوق بین‌الملل خود را از دانشگاه سوربون اخذ کرد .

این نویسنده، شاعر و اندیشمند برجسته، کتاب‌های متعددی به رشته تحریر درآورده که کتاب «روزها» از معروف‌ترین آثار اوست. این اثر در چهار جلد چاپ شده و مجموعه‌ای از خاطرات اسلامی ندوشن از سن چهار تا 53 سالگی است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار