مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از انتشار فراخوان مقاله همایش استانی «فخر چهلم» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۷۰۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 09 January 2019

حجت الاسلام «سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی» با اشاره به انتشار فراخوان مقاله همایش استانی «فخر چهلم» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این انقلاب به رهبریت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سکوت سرد زمستان بیداد، سرود حقیقت و عدالت سرداد .

وی افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در آستانه دهه فجر واکاوی آنچه که در این چهل سال گذشت و ارائه راهکارهایی در ادامه این مسیر پرفراز و نشیب امری لازم و ضروری است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی متکی بر اراده پرشور و حضور آگاهانه مردمی بود که با تمام توان و حتی با نثار جان به رهبر و امامشان لبیک گفته و به میدان مبارزه و قیام شتافتند .

حسینی کوهستانی تصریح کرد: در همین راستا و به منظور تولید محتوا فاخر در حوزه انقلاب اسلامی برگزاری همایش فخر چهلم در دستور کار قرار گرفته است .

این مسئول ادامه داد: این همایش در 15 موضوع شامل: ویژگی‌های خط امام خمینی (ره) و رسالت‌های ما، تشابهات سیره و سلوک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در عرصه سیاست داخلی و خارجی، تبیین شعارهای راهبردی انقلاب اسلامی، رسالت‌های نسل جوان و چالش‌های پیش رو، راهکارهای مشارکت جوئی بیشتر مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی، نقش ولایت فقیه و رهبری در مهار بحران‌ها با بیان مصداق، برجسته‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی در چهار دهه انقلاب اسلامی، تبیین وتطبیق وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، احصاء و تبیین مؤلفه‌های اقتدار ملی، تبیین اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی با نگاه به مردم سالاری دینی و مؤلفه‌های آن، تطبیق ارزش‌ها ضد ارزش‌ها در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و خدمت رسانی به مردم (مبانی- ضرورت‌ها –راهکارها- موانع)، جابگاه و منزلت زن از منظر انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی بیداری مسلمانان و شکل گیری جبهه مقاومت و نظری به فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت طلبی برگزار می‌شود .

وی با دعوت از همه پژوهشگران و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی جهت ارسال مقاله به این همایش گفت: علاقه مندان تا 30 بهمن ماه فرصت دارند نسبت به ارائه چکیده و اصل مقالات اقدام کنند .

مدیرکل سازمان تبیلغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این همایش باید مقالات خود را از طریق ایمیل به نشانی fakhr40@tebyanyazd.ir اراسل کنند .

حسینی کوهستانی اظهار داشت: همچنین علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پورتال تبیان یزد به نشانی tebyanyazd.ir مراجعه و یا با شماره 72-37253370 داخلی 119 تماس حاصل نمایند .

وی در پایان با بیان این که مراسم اختتامیه همایش فخر چهلم در فروردین ماه 98 برگزار می‌شود گفت: به 10 مقاله برتر همایش کمک هزینه سفر به عتبات عالیات (کربلا معلی) اهدا و مقالات برگزیده در قالب کتاب مجموعه مقالات «فخر چهلم» منتشر می‌شود .

حسینی کوهستانی اضافه کرد: این همایش به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با مشارکت مدیریت حوزه‌های علمیه استان یزد، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان وحوزه هنری استان برگزار می‌شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار