امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با بیان این که مسئولان باید بیش از پیش به رفع مشکلات معیشت مردم توجه کنند گفت: تفرقه بین ملت، دولت و مجلس توطئه جدید استکبار است.
کد خبر: ۷۰۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 12 January 2019

آیت الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته 21 دیماه نمازجمعه یزد، با بیان این که امروز مدیریت کشور به عزمی ملی و مشارکت تمام مردم و مسئولان نیاز دارد، اظهار کرد: نهادینه کردن بیش از پیش فرهنگ صرفه جویی یکی از لازمه‌های توسعه کشور در حوزه‌های مختلف است.

وی با اشاره به این که مدیریت خانواده از جمله ضرورت‌های اجرایی برای توسعه متوازن کشور است، افزود: ارتقای خدمات از سوی مسئولان به اراده‌ای جهادگونه نیاز دارد.

امام جمعه یزد حمایت از تولید داخلی را یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در مدیریت کشور دانست و گفت: تولیدکنندگان باید کیفیت محصولات خود را ارتقا و در مقابل مردم هم باید بجای خرید کالاهای خارجی از محصولات داخل استفاده کنند.

ناصری یزدی شایعه پراکنی را از جمله آفت‌های جدی توسعه عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان قصد دارند با شایعه پراکنی مردم را نسبت به مسئولان و اهداف انقلاب اسلامی بی‌توجه و بی‌اعتماد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که استکبار توان مقابله با اهداف انقلاب را ندارد، تصریح کرد: مستکبران سعی دارند با طراحی و اجرای توطئه‌های شوم فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مقاومت ملت ایران را متزلزل کند.

وی خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران نظام ایران اسلامی تأکید کرد: مسئولان باید معیشت مردم را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

این مسئول با اشاره به ضرورت حمایت از صنایع کوچک و متوسط برای رونق اقتصادی، گفت: مسئولان می‌توانند با راه‌اندازی صنایع مورد نیاز و زودبازده زمینه توسعه بیش از پیش اقتصادی در استان را ایجاد کنند.

امام جمعه یزد طرح بی‌ثبات سازی ایران را توطئه جدید استکبار جهانی علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: توطئه بی‌ثبات سازی ایران در حقیقت تفرقه بین ملت، دولت و مجلس برای ضعیف کردن اقتدار ایران اسلامی است.

وی در پایان فروپاشی کانون خانواده را از دیگر توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: استکبار حساسیت‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی را هدف قرار داده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار