رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد:
یزد ـ رئیس گروه پیش‌بنی هواشناسی یزد گفت: امشب سرما و یخبندان سراسر استان یزد به ویژه مناطق کوهستانی را فرا می‌گیرد و در بسیاری از نقاط دمای هوا به زیر صفر می‌رسد.
کد خبر: ۷۰۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 13 January 2019

سیدعباس میرحسینی با بیان اینکه در حال حاضر بیشینه دما در مرکز استان یزد ۱۴ درجه است، اظهار داشت: امشب در سردترین ساعات دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و برخی نقاط استان دمای ۸- را نیز تجربه می‌کنند.

وی بیان کرد: هوای استان یزد، یکشنبه قسمتی ابری همراه با افزایش دما و از بعدازظهر همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت باد خواهد بود.

میرحسینی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه نیز هوای یزد نیمه ابری تا ابری همراه با افزایش دما و در بعدازظهر همراه با وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک است.

وی با بیان اینکه مردم استان یزد،  در برخی نقاط نظیر اردکان دمای هوا تا ۶- و ۸- را نیز تجربه می‌کنند، یادآور شد: گاریز و اردکان، فردا سردترین نقاط استان یزد خواهند بود.

میرحسینی بیان کرد: یکشنبه کمینه هوا به جز در یزد، تفت، مهریز و هرات که به صفر درجه می‌رسد، در بقیه نقاط استان زیر صفر و تا ۸- خواهد رسید اما روز دوشنبه، روز گرمتری نسبت به یکشنبه برای مردم در تمام نقاط استان خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار