نماینده مجلس شورای اسلامی خبرداد؛
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: یک درصد از هزینه‌های دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و شرکت‌های انتفاعی وابسته به دولت، به آموزش و پرورش داده می‌شود.
کد خبر: ۷۰۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 13 January 2019

محمد رضا صباغیان نماینده مردم شهرستان‌های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی به مصوبات خوب مجلس برای فرهنگیان اشاره کرد و گفت: یک درصد از هزینه‌های دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و شرکت‌های انتفاعی وابسته به دولت، به آموزش و پرورش داده می‌شود که در صورت عملی شدن، تحول خوبی در حوزه آموزش و پرورش رخ می‌دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد حق رایگان انشعاب گاز، آب و برق برای مدارس و پرداخت بهای آب، برق و گاز تا سقف استاندارد را از دیگر اقدام‌ها در حوزه آموزش و پرورش بیان کرد و ادامه داد: مصوب شد که عوارض برای زمین‌های مزروعی ، مسکونی و تجاری آموزش و پرورش در صورت تغییر کاربری پرداخت نشود و گرفتن پروانه و مجوز نیز رایگان باشد.

صباغیان با اشاره به یکی از مشکلات عمده فرهنگیان در رابطه با بیمه تصریح کرد: بیمه آتیه سازان خدمات خود را به خوبی انجام نمی‌دهد و اگر این روند ادامه داشته باشد، بیمه دیگری برای فرهنگیان جایگزین می‌شود.

افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارمندان و فرهنگیان و یکسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان از دیگر مباحثی بود که صباغیان به آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار