رئیس کمیته کراس فیت یزد خبر داد:
رئیس کمیته کراس فیت یزد از برگزاری مسابقات قهرمانی کراس فیت به میزبانی استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 14 January 2019

علی‌محمد آباد با ابراز خرسندی از میزبانی این رقابت ها در یزد اظهار داشت: تاکنون در کشور مسابقات کراس فیت بصورت آزاد انجام شده و می‌توان گفت که به اینگونه شکل منسجم و سازمان یافته ای نداشته است.

وی با اشاره به برگزاری اولین نشست هم اندیشی کمیته کراس فیت استان یزد با هدف ساماندهی و بررسی چالش های میزبانی مسابقات قهرمانی کشور ادامه داد: با برگزاری اولین سمینار در استان، توانایی های این مجموعه و همکاران علاقمند به این رشته به نمایش گذاشته شد.

رئیس کمیته کراس فیت یزد بیان داشت: همچنین برگزاری این سمینار منجر شد تا اعتماد مسئولان کشوری و استانی در این زمینه جلب شده و اولین مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی یزد برگزار شود.

وی محل برگزاری این رقابت ها را ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه اعلام کرد و اظهار داشت: مجوز و موافقت کمیته کراس فیت کشور برای این مسابقات با هماهنگی هیات ورزش های همگانی استان انجام شده و بخشنامه کمیته کراس فیت کشور نیز ارسال شده است.

آباد از حضور تیم 10 نفره شامل 8 ورزشکار و یک سرپرست به همراه مربی در این مسابقات خبر داد و عنوان کرد: پیش بینی می شود 32 تیم با تمام قدرت در این رویداد در روزهای تعیین شده حضور داشته باشند و رقابتی به یاد ماندنی را در استان یزد داشته باشیم.

وی زمان برگزاری این رقابت ها را یکم لغایت سوم اسفند ماه اعلام کرد و افزود: برنامه ریزی های لازم برای میزبانی خوب انجام شده و بخشی از تجهیزات برگزاری نیز از تهران و قسمتی در یزد برای مسابقات آماده می شود.

رئیس کمیته کراس فیت یزد همچنین از برگزاری نشستی با حضور مسئولان کمیته کراس فیت کشور خبر داد و گفت: این نشست در روزهای آتی برگزار خواهد شد تا تمام چالش های و مسائل مسابقات قهرمانی کراس فیت کشور مورد بررسی نهایی قرار گیرد و بتوانیم با شایستگی در جهت رشد ورزش، سلامتی و انگیزه بخشیدن به جوانان میهن برای پیشرفت در میادین بین المللی گام برداریم.

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار