استاندار یزد:
استاندار با اشاره به این که تعامل و همکاری مردم و همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی می‌تواند شرایط بهتری را برای تولید و حفظ امنیت فراهم کند، گفت: بار اصلی تامین امنیت بر دوش نیروی انتظامی است .
کد خبر: ۷۰۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 15 January 2019

«محمدعلی طالبی» در جلسه صمیمی با سردار «محمدرضا میرحیدری» ضمن تشکر از زحمات کلیه کارکنان انتظامی استان اظهار کرد: یزد امروز یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است .

وی افزود: بار اصلی تامین امنیت بردوش نیروی انتظامی است و تعامل و همکاری مردم و همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی می‌تواند شرایط بهتری را برای تولید و حفظ امنیت فراهم کند .

استاندار یزد گفت: در شرایط امروزی ارتباط و تعامل با مردم و جلب مشارکت آنها موجب ایجاد امنیت پایدار می شود که رویکرد بسیار خوب پلیس استان در ارتباط با مردم و حضور در مساجد و محلات در این زمینه بسیار اثربخش است .

طالبی ضمن اشاره به این نکته که احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است تصریح کرد: ارتباط با مردم، نخبگان، اصحاب رسانه و معتمدان محل بسیار مهم است و اگر شهروندان دریابند چشمانی تیزبین است که جامعه را رصد و با مجرمان برخورد می کند قطعا احساس امنیت در جامعه بیشتر می‌شود .

این مسئول ادامه داد: رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت مردم که امروزه در دستور کار پلیس قراردارد بسیار مهم بوده و جلب مشارکت مردمی و رضایت مندی آنها از نظام را در پی خواهد داشت .

استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: به فرمانداران و بخشداران تاکید خواهد شد که در بحث بهسازی کلانتری و پاسگاه ها و اماکن نیروی انتظامی همکاری لازم را با آن مجموعه داشته باشند .

سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان افزود: پلیس یزد در اجرای منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی، آمادگی خود را جهت همکاری بیش از پیش با استاندار و دستگاه‌های دولتی استان برای ارتقاء سطح امنیت و تحقق اهداف انقلاب اسلامی اعلام می‌‌کند .

وی در پایان با ارائه گزارشی ضمن تشکر از دستگاه های متولی امنیت، وضعیت امنیتی استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار