ريیس پلیس راهور یزد:
ريیس پلیس راهور استان یزد با اشاره به پنج فوتي و 50 مورد جراحت در تصادفات و حوادث ترافيكي 9 ماهه امسال ابركوه، اين آمار را زياد و نگران‌کننده خواند.
کد خبر: ۷۰۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 15 January 2019

«محمد پورشمس» در شورای ترافیک شهرستان ابرکوه اظهار كرد: طی 9 ماهه اول سال 97 در شهرستان ابرکوه بر اثر حوادث ترافیکی پنج نفر فوت و پنجاه نفر مجروح شده‌اند که این آمار زياد و بسیار نگران‌کننده است و در عین‌ حال هزینه‌های زیادی به خانواده‌ها و دولت تحمیل مي‌كند .

وي با بيان اين كه خوشبختانه آمار تلفات جاده‌ای و شهری کشور از تعداد 22 هزار نفر در سال به حدود 16 هزار نفر رسیده است، خاطرنشان كرد: می‌توان با اصلاح نقاط حادثه‌خیز و با توسعه آموزش‌های لازم، حوادث رانندگی را کاهش و نظم و امنیت را افزایش دهیم .

پورشمس ضمن تأکید بر تعامل بیشتر شهرداری‌ها با پلیس راهورريال تصریح کرد: امروزه ترافیک به یک مسئله بسیار مهم تبدیل شده و ضروری است که علاوه بر فرهنگ‌سازی و آموزش به مردم، مسئولان و متولیان امر تلاش وافری در ساماندهی امور ترافیکی شهر داشته باشند.

«محمد کاظمی‌نسب» فرماندار ابرکوه نيز ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل خواستار مرتفع شدن نقاط حادثه‌خیز در ابركوه شد و اظهار کرد: حوادث ترافیکی در یک سال گذشته نگران‌کننده بوده است که دلیل وجود آن نیز عدم رشد زیرساخت‌های شهری هم‌زمان و همگام با افزایش جمعیت و مساحت شهرها و همچنین افزایش وسایل نقلیه و تردد است .

وي تصریح کرد: یکی از ضرورت‌ها در حوزه پیشگیری از حوادث و تصادفات، آموزش شهروندان در خصوص رعایت نکات ایمنی و فرهنگ‌سازی در این رابطه است. ضمن این که شهرداری‌ها و دیگر مسئولان متولی باید تلاش کنند تا حوادث را به حداقل برسانند .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار