امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با اشاره به مشکلات معلمان طرح حمایتی گفت: مسئولان با جدیت بیشتری پیگیر رفع مشکلات معلمان حمایتی باشند .
کد خبر: ۷۰۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 15 January 2019

یت الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در جریان دیدار با جمعی از معلمان طرح حمایتی یزد که نسبت به مشکلات کاری خود اعتراض داشتند اظهار کرد: معلمی شغلی با منزلت و جایگاه بالایی است و معلمانان دارای ارزش و کرامت بسیار بالایی هستند .

وی به مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان معلمان حاضر در این جلسه اشاره کرد و افزود: لازم است که نسبت به رفع مشکلات این معلمان اقدامات لازم به عمل آید و مسئولان در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهند .

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: در ارتباط با بحث امنیت شغلی و بیمه باید مسئولان راهکارهای قانونی که در این زمینه وجود دارد را بررسی کنند و در صورت نیاز و امکان، نسبت به اصلاح قوانین اقدامات لازم صورت پذیرد .

ناصری یزدی افزود: در این زمینه ما صحبت و پیام معلمان حمایتی یزد را به مسئولان کشوری می‌رسانیم و تا حد امکان نسبت به آن پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم .

امام جمعه یزد گفت: در ارتباط با بحث حقوق هم باید حتما مسئولان استان و کشور تمام تلاش خود را به کار بگیرند که حقوق معلمان به صورت کامل پرداخت شود و به صورتی نباشد که حقوق آنها چندماه عقب بیفتد .

وی با تقدیر از این معلمان که با وجود تمام سختی‌ها با عشق و علاقه به کار خود ادامه داده‌اند خاطرنشان کرد: مسئولان قول پیگیری و رفع مشکلات در این زمینه را داده‌اند و معلمان هم باید به کلاس‌های خود برگردند تا مشکلی برای تحصیل دانش آموزان به وجود نیاید .

نماینده ولی فقیه در استان یزد به تلاش دشمنان برای سوء استفاده از هر حرکتی در ایران اشاره کرد و افزود: این که معلمان به دنبال حق و حقوق خود هستند کار بسیار خوبی است و حتما باید حقوق خود را دنبال کنند اما همه ما باید مراقب باشیم که زمینه‌ای برای سوء استفاده دشمنان فراهم نکنیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار