مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد از برگزاری طرح « هر مسجد، یک خبرنگار» در یزد خبر داد .
کد خبر: ۷۰۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 16 January 2019

حجت الاسلام«مصطفی گرجی» با اشاره به برگزاری طرح ملی «هر مسجد، یک خبرنگار» اظهار کرد: این همزمان با سراسر کشور با حضور اعضای کانون های مساجد یزد در این استان برگزار می شود .

وی افزود: این دوره آموزشی به صورت مقدماتی و یک روزه در روز شنبه 29 دیماه در محل مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) یزد برگزار می شود .

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد گفت: هدف از اجارای این طرح ایجاد شبکه قوی و منسجم جهت اطلاع رسانی از رویدادهای مختلف، مقابله با آسیب هجمه‌های تبلیغاتی رسانه های بیگانه، ارتقای سواد رسانه‌ای اقشار مختلف جامعه در مواجهه با شایعات و اخبار کذب است .

گرجی تصریح کرد: ایجاد شبکه‌ای منسجم از خبرنگاران آموزش دیده برای انجام فعالیت‌های روزنامه‌نگاری و پشتیبانی محتوایی از رسانه های کشور، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای فعالیت در حوزه اطلاع رسانی و ایجاد مشارکت عمومی برای پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های جاری در حوزه مساجد کشور از جمله اهداف دیگر این طرح است .

این مسئول در پایان با بیان این که استان یزد دارای 811 کانون فرهنگی هنری است که در مناطق محروم استان نیز این کانون‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در مساجد پیگیری می‌کنند،‌خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند به صورت آزاد در این دوره آموزشی شرکت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار