شهردار منتخب یزد گفت: با تمام وجود آماده تلاش برای حفظ هویت یزد در تمام عرصه‌های داخلی و خارجی هستم.
کد خبر: ۷۰۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 16 January 2019

«مجتبی فرهمند» در مورد عدم ابلاغ حکم شهرداری به وی، گفت‌: اساساً فرآیند تأیید و ابلاغ حکم شهردار فرآیند زمان بر و مهم است.

وی با بیان این که سرنوشت شهر و شهروندان یزدی برایم مهم و قابل احترام است، افزود: من از اعتماد نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر یزد که بنده را به عنوان شهردار منتخب تعیین کردن بسیار خوشحال و به خود می‌بالم که فرصت خدمت بیشتر به مردم برایم ایجاد شده.

شهردار منتخب یزد در ادامه با اشاره به این که امیدوارم توفیق خدمت به مردم را داشته باشم، گفت: به هر دلیلی که توفیق خدمت به مردم یزد در کسوت شهردار را نداشته باشم، آماده انجام وظیفه در راستای توسعه بیش از پیش شهر،‌استان و کشور در هر سنگر و جایگاهی خواهم بود.

فرهمند خدمت به دارالعباده را والاترین هدف خود از ابتدا تاکنون عنوان کرد و گفت:‌ من با تمام وجود آماده تلاش برای حفظ هویت یزد در تمام عرصه‌های داخلی و خارجی هستم.

گفتنی است؛ مجتبی فرهمند در یکصد و دهمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد با کسب 11 رای موافق به عنوان شهردار منتخب یزد معرفی شد که تاکنون بعد از گذشت 68 روز از معرفی وی به وزارت کشور هنوز حکم شهرداری ابلاغ نشده است.

شهرداری یزد که پیش از این با مدیریت دکتر مهدی جمالی نژاد مدیریت می‌شده الان بیش از 100 روز است که بدون شهردار و با سرپرستی مشتاقیان معاون اداری و مالی شهرداری اداره می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار