رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد:
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد گفت: با پیش‌بینی‌های انجام شده بر اساس نقشه‌های آینده‌نگری، احتمال بارش برف در ارتفاعات برخی مناطق استان یزد در روز پنج‌شنبه وجود دارد.
کد خبر: ۷۰۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 16 January 2019

سیدعباس میرحسینی با بیان اینکه هوای یزد فردا (چهارشنبه) ۲۶ دی‌ماه، صاف تا قسمتی ابری از بعدازظهر به تدریج با افزایش سرعت باد همراه خواهد بود، اظهار داشت: احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات یزد در این روز وجود دارد.

وی بیان کرد: روز پنج‌شنبه نیز هوای استان یزد نیمه ابری تا ابری، در برخی نقاط همراه با بارندگی است و در ارتفاعات برخی مناطق استان، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

میرحسینی خاطرنشان کرد: در بعضی از ساعات به ویژه بعدازظهر، وزش باد شدید و گرد و خاک و در مناطقی طوفان شدید و در اواخر وقت، کاهش ابر و کاهش قابل ملاحظه دما نیز پیش‌بینی می شود.

وی یادآور شد: دمای هوای یزد فردا، چهارشنبه، در شهرستان یزد در سردترین ساعات روز به چهار درجه و در گرمترین ساعات روز به ۲۲ درجه می‌رسد که در روز پنج‌شنبه با نوسان دما مواجه خواهیم بود به نحوی که دمای هوا در سردترین ساعات روز هشت درجه و در گرمترین ساعات ۲۱ درجه خواهد بود.

میرحسینی، سردترین نقطه استان یزد طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری را گاریز اعلام کرد و گفت: دمای هوا در روز چهارشنبه در این نقطه به ۳- می‌رسد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار