فرماندار ابرکوه گفت: افزون بر 720 برنامه باکیفیت به مناسبت دهه مبارک فجر و 40 سالگی انقلاب در این شهرستان اجرا خواهد شد .
کد خبر: ۷۰۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 17 January 2019

محمدکاظمی نسب در نشست کار گروه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی سالگرد پیروزی انقلاب با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا ، افزود: 18 کارگروه تخصصی برای برگزاری هرچه بهتر جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب در این شهرستان فعالیت دارد.
وی اظهار کرد: مسئولان هر کار گروه 40 برنامه تدوین کردند که تا پایان سال 1397 این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.
فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر ابرکوه ادامه داد: انقلاب اسلامی نویدبخش سعادت انسان و الگویی برای مدیریت کشورها با ویژگی‌هایی نظیر استقلال اقتصادی و پاسخگویی به نیازهای معنوی بشری است .
کاظمی نسب با تأکید بر لزوم گرامیداشت ایام فاطمیه (س) گفت : کارگروه‌ها ایام فاطمیه را در برگزاری برنامه‌ها مورد توجه قرار دهند و جشن‌ها و مراسم شاد را به ‌روزهای 21 و 22 بهمن واگذار کنند .
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ابرکوه یاد آور شد : مهم‌ترین رسالت ما در این برهه ، تبیین دستاوردها و کارنامه‌های 40‌ ساله انقلاب است تا آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس را به نسل کنونی منتقل کنیم .
وی تصریح کرد: برای تجلیل و تکریم از خانواده‌ای معظم ایثارگران ، در طول دهه مبارک فجر دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان با هماهنگی مسئولان انجام می‌شود .
همچنین برگزاری مراسم بزرگداشت عزیزالدین نصفی ، رژه موتوری به مناسبت سالروز ورود حضرت امام (ره) در روز 12 بهمن از ساعت 9 صبح از میدان ولی‌عصر (عج) تا گلزار شهدا با پخش آهنگ‌های انقلابی ، راهپیمایی 22 بهمن ساعت 10 صبح از میدان امام حسین(ع) تا ورزشگاه شهید پور اکبری از تصمیمات و برنامه‌ها این نشست بود.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار