هم‌زمان با هفته شوراهای آموزش‌وپرورش؛
هم‌زمان با هفته شوراهای آموزش‌وپرورش زنگ شورا توسط فرماندار ابرکوه در آموزشگاه نمونه دخترانه الزهرا (س) ابرکوه نواخته شد.
کد خبر: ۷۰۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ 17 January 2019

هم‌زمان با آغاز هفته شوراهای آموزش‌وپرورش، مراسمی به همین مناسبت در آموزشگاه نمونه دخترانه الزهرا (س) برگزار و زنگ شوراها توسط فرماندار شهرستان نواخته شد.

 در ابتدای این مراسم محمد کاظمی نسب اظهار کرد: بر طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دولت موظف است امکانات رایگان برای آموزش عمومی افراد را فراهم کند؛ اما بعضاً کار به‌جایی می‌رسد که از توان دولت خارج بوده و نیاز است که بخش دیگری وارد میدان شود.

فرماندار ابرکوه تصریح کرد: بر همین اساس شورای آموزش آموزش‌وپرورش در سال 72 تأسیس شد تا بتواند به مجموعه دولت کمک کرده و با تصمیماتی که اخذ می‌کند مقدمات بهتری برای تعلیم و تربیت دانش آموزان فراهم کند.

در ادامه رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان اذعان کرد: شورا و مشورت آن‌چنان اهمیتی دارد که بعد از انقلاب تمام تصمیم‌گیری‌ها در کشور بر مبنای مشورت و همفکری بوده است؛ لذا ما باید متعهد شویم آنچه را که در شورا مصوب می‌کنیم، به اجرا بگذاریم.

محمدعلی کریمی خاطرنشان کرد: شورای آموزش‌وپرورش با ترکیب فعلی می‌تواند قدرتمندترین بازوی تعلیم و تربیت باشد. لذا بنا داریم در سال جاری شورایی فعال، پویا و با برنامه‌ریزی داشته باشیم تا بتوانیم به بهترین شکل به دانش آموزان و فرهنگیان خدمت‌رسانی کنیم.

گفتنی است در خاتمه این مراسم زنگ شورای آموزش‌وپرورش توسط فرماندار شهرستان نواخته و از اعضای شورای دانش آموزی مدارس قدس و الزهرا(س) قدردانی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار