مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: نفوذ فرصت طلبان، تجددگرایی و رجعت تدریجی به هنجارهای بیش از انقلاب از مهمترین آفت‌های انقلاب است.
کد خبر: ۷۰۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 19 January 2019

حجت الاسلام «سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی» در گردهمایی روحانیون با بیان این که قرآن کریم انسان را به سوی خداوند متعال دعوت می‌کند تا به او حیات دینی، انسانی و تشریعی ببخشد اظهار کرد: قرآن به دنبال آن است تا زندگی برای انسان ساخته شود تا بتواند در آن جانشینی خدا را بر روی زمین کسب کند .

وی با اشاره در پیش بودن ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: در ایام پیشرو خدا، نخبگان و عامه مردم از طلاب و روحانیون انتظار دیگری دارند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان این که خداوند متعال هم بین عالم و غیرعالم تفاوت قائل شده است گفت: خداوند متعال ازتبلیغ و پاسداری دین به عنوان وظایف عالمان یاد کرده است و انقلاب اسلامی هم از دین جدا نیست .

حسینی کوهستانی ادامه داد: اگر چه مشکلات و نواقصی هم وجود دارد اما باید توجه داشت که این مسائل در زمان ائمه هم وجود داشته چون شیطان هیچگاه بیکار نبوده است .

این مسئول با بیان این که هرگاه زمینه برای تبلیع دین محیاتر بوده شیطان حضور فعال تری داشته است تصریح کرد: اما دین باعث نمی شود که در نظام جمهوری اسلامی در جهت حل مشکلات و آسیب ها بر نیاییم و به همین دلیل مسئولان کشور دائم در حال تلاش هستند .

وی افزود: اصلی وجود دارد که برای هر چیزی در عالم آفتی است و آموزه های دینی هم بر این اصل تاکید دارد لذا انقلاب اسلامی هم دارای آفتی است که باید این آفات را شناخت و در جهت حل آن بر آمد .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان این که یکی از آفت‌هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند نفوذ فرصت طلبان در انقلاب است بیان کرد: گاهی این نفوذ در پست‌های مدیریتی است و گاهی هم در قالب یک تفکر که از یک خانواده و یا جمعی شروع می شود و جامعه ای را در برمی گیرد .

وی افزود: در طول تاریخ عوامل نفوذی ضربات بسیاری بر پیکره اسلام وپس از آن انقلاب وارد کرده اند که روحانیون باید آن را برای مردم بیان کنند .

حسینی کوهستانی از تجدد گرایی به عنوان آفت دیگر نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و خاطرنشان کرد: کم یا زیاد کردن برخی از مسائل از دین نمونه ای از اقداماتی است که در قالب تجددگرایی صورت می‌گیرد .

وی با بیان این که آفت دیگر انقلاب اسلامی رجعت تدریجی به هنجارهای بیش از انقلاب است خاطرنشان کرد: برخی از ارزش‌هایی که با ظهور انقلاب اسلامی ریشه کن شد اکنون پس از چهل سال عده‌ای به دنبال آن هستند تا از آنها به عنوان ارزش احیا کنند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از توطئه‌های دشمنان به عنوان یکی دیگر از آفت‌های این انقلاب یاد کرد و گفت: توطئه دشمنان امری قطعی است که در قرآن هم به آن اشاره شده است .

حسینی کوهستانی افزود: در طول سال های پس از انقلاب توطئه های دشمنان بر علیه این نظام و انقلاب در تمامی عرصه ها آشکار بوده است .

وی اظهار داشت: عده ای به دنبال جدا کردن دین از سیاست دراین کشور هستند که این آفت بزرگی است چرا که دشمنان می دانند با حاکم شدن دین در زندگی ، سیاست و... ملت ایران دیگر نمی توان در این ملت نفوذ کرد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار