باهدف زنده نگه‌داشتن یاد شهدا؛
به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید عبدالرحمن آدمی، دانش آموزان آموزشگاهی که به نام این شهید نام‌گذاری شده است، در منزل مادر شهیدان آدمی محفل انس با قرآن برگزار کردند.
کد خبر: ۷۰۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 19 January 2019

جمعی از دانش آموزان آموزشگاه شهید عبدالرحمن آدمی به بهانه گرامیداشت سالروز شهادت این شهید دفاع مقدس، در منزل خانواده وی محفل معنوی انس با قرآن برگزار و با آرمان‌های هر سه شهید این خانواده تجدید میثاق کردند.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان ابرکوه نیز که در این مراسم حضور داشت ضمن بیان خاطره‌ای از شهید حسین آدمی که ازجمله شهدای فرهنگی نیز است، اظهار کرد: از شهدا می‌خواهیم که ما را هرگز در مسیر سخت خدمت تنها نگذاشته و امید داریم که در راه خدمت به مردم و دانش آموزان این مملکت بتوانیم رهرو راه آن بزرگ‌مردان باشیم.

محمدعلی کریمی تصریح کرد: آموزش‌وپرورش با ادامه دادن طرح‌های مختلف بنیاد شهید در مدارس در نظر دارد که دانش آموزان را بیش از گذشته با شهدا و اهداف آنان آشنا کرده و از برکات حضور معنوی آنان بهره‌مند شود.

در ادامه این مراسم آیات قرائت‌شده از قرآن توسط دانش آموزان که آن را به روح بلند شهیدان حسین، محمد و عبدالرحمن آدمی هدیه کردند، قاری زاده، یکی از قاریان برجسته شهرستان به بیان تفسیر اجمالی آیات پرداخت و در خاتمه نیز هدایایی به‌رسم یادبود به دانش آموزان اهدا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار