مراسم سالگرد سردار شهید محمدعلی الله دادی از شهدای مدافع حرم جمعه‌شب با حضور تعدادی از خانواده‌های شاهد، قشرهای مختلف مردم، بسیجیان، فرماندهان نظامی و انتظامی در مسجد امام حسن عسکری(ع) بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ 19 January 2019

در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی خدادادی یکی از روحانیون بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم ،شهادت را آرزوی مردان خدا و رزمندگان اسلام برشمرد.
وی گفت: امروز به برکت خون الله دادی‌ها و جهاد مغنیه ها پایه‌های حکومت رژیم صهیونیستی در منطقه لرزان و سست شده است.
وی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم برای حفظ امنیت در کشورهای اسلامی و دفاع از حریم اهل‌بیت به شهادت رسیدند و توطئه استکبار و گروه‌های تکفیری را در تجزیه کشورهای اسلامی و تضعیف اسلام خنثی کردند.
این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب احیای تفکر مقاومت در جهان اسلام و کشورهای منطقه است، یادآور شد: شهدای مدافع حرم با بهره‌گیری از الگوی دوران دفاع مقدس برای دفاع از حرم اهل‌بیت مقابل داعش و استکبار ایستادگی کردند و در این راه به شهادت رسیدند.
حجت‌الاسلام خدادادی در ادامه افزود: شهدایی که آرامش، زندگی و خانواده‌های خود را ترک کردند و در مقابل دشمنان نظام اسلامی و اسلام ناب محمدی می‌ایستند، این‌ها راه صدساله را یک‌شبه طی کردند و امروز بساط داعش را از منطقه برچیدند.
این کارشناس مذهبی با تأکید بر اینکه مدافعان حرم این تکلیف و بصیرت لازم را در مقابل خوی ددمنشانه جریان تکفیری شناختند، گفت: نظام اسلامی همواره در حال ریزش و رویش است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب افرادی که خسته و از قطار انقلاب پیاده شدند، در مقابل جوانان مؤمن و تازه‌نفس و رویش‌های معطر انقلاب بدون وابستگی به تجمل‌گرایی و امثال شهید حججی‌ها و نبی لوها وارد این عرصه شدند.
خدادادی بابیان اینکه ما میراث‌ دار شهدایی هستیم که تا ابد می‌درخشند، اظهار داشت : ایثار و ازخودگذشتگی شهیدان و صبر و استقامت خانواده‌هایشان باعث عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی است.
وی بابیان اینکه شهدا امنیت، استقلال، حریت، آزادگی و آزادگی ما را تأمین کردند، ادامه داد: در یادواره‌های شهدا، دل‌ها آرامش می‌یابند، اظهار محبت، عشق و علاقه به شهدا اولین پیام یادواره‌های شهداست.
وی اظهار داشت: این حضور، عظمت و روحیه انقلابی به دنیای استکبار پیام می‌دهد، فکر کردید تحریم اقتصادی با پشتوانه رسانه‌های تبلیغاتی مردم را از انقلاب دور می‌کند؟
این مبلغ مذهبی در ادامه تأکید کرد: مردم با پیروی از مقام معظم رهبری با عزمی جدی و باروحیه انقلابی همچنان از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.
28 دی‌ماه سال 93 براثر حمله موشکی اسرائیل به خودرویی که از سوریه عازم لبنان بود، سردار الله دادی از فرماندهان سابق سپاه الغدیر استان یزد به همراه فرزند شهید عماد مغنیه و سه تن دیگر به درجه رفیع شهادت رسیدند.
مداحی و قرائت شعر از دیگر برنامه‌های مراسم سالگرد شهید بزرگوار و مدافع حرم محمدعلی الله دادی بود .
مرکز شهرستان 20 هزارنفری بهاباد در فاصله200 کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.
استان یزد با یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت سه هزار و 850 نفر شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار