رئیس ورزش و جوانان شهرستان یزد خبر داد؛
رئیس ورزش و جوانان شهرستان یزد گفت: تا پایان سالجاری ۱۰ روستای شهرستان یزد به فضای ورزشی مجهز می‌شود.
کد خبر: ۷۰۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 19 January 2019

داود فتح آبادی رئیس ورزش و جوانان شهرستان یزد گفت: شهرستان یزد بیش از ۶۵۰ هزار جمعیت دارد که ۶۰ درصد جمعیت استان را در بر می‌گیرد.

فتح آبادی افزود: سرانه ورزشی استان یزد ۲۵ صدم مترمربع است که با سرانه‌ی ورزشی کشور ۱ متر فاصله دارد.

وی ادامه داد: تا پایان سالجاری ۱۰ روستای شهرستان یزد به فضای ورزشی مجهز می‌شود و خوشبختانه در شهرستان یزد ۳ خانه ورزشی روستایی در خویدک، مدرسی و حسین آباد ریسمانی داریم که تا پایان سالجاری نیز ۳ خانه ورزشی روستایی دیگر افتتاح می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان یزد با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی در شهرستان یزد بیان کرد: در سال گذشته زمین چمن در روستای شحنه افتتاح شد که در روستای مدرسی نیز هزار متر فضای ورزشی در نظر گرفته شده که در حال آماده سازی برای افتتاح است.

فتح آبادی افزود: سالن ورزشی اکرم آباد که ۷۰ درصد آن انجام شده و نیمه تمام مانده در ایام دهه فجر افتتاح و زمین چمن مصنوعی حسن آباد منطقه یزد نیز به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: طرح ورزشگاه رحمت آباد نیز از چمن طبیعی به مصنوعی به مساحت ۷۴۰۰ متر مربع تبدیل می‌شود که اولین زمین چمن مصنوعی استان یزد است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد ادامه داد: سالن بین المللی کوثر ویژه ورزش اسکواش در دهه فجر سالجاری و استخر ورزشی گردفرامرز که در حال بهسازی است سال آینده افتتاح می‌شود.

فتح آبادی گفت: در شهر یزد ۷۷ مکان ورزشی رو باز و مسقف وجود دارد که برای نخستین بار ۷ سالن ورزشی در شهرستان کفپوش آن تعویض و نوسازی و استاندارد می‌شود.

وی افزود: در شهرستان یزد ۴۲۰ باشگاه ورزشی دارای مجوز فعالیت دارند که از این تعداد یک چهارم آن مختص بانوان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار