مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد؛
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: نخستین جشنواره قصه گویی چله انقلاب با پنج برگزیده در تفت به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۰۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 19 January 2019

سید حسین پیغمبری مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در آیین اختتامیه جشنواره قصه گویی چله انقلاب در شهرستان تفت ،گفت: اختتامیه نخستین جشنواره قصه گویی چله انقلاب با محوریت چهل سالگی انقلاب اسلامی و با رای هیئت داوران ۵برگزیده،۴شایسته تقدیر و ۲تقدیر ویژه از میان ۴۹ قصه گو سراسر استان انتخاب شدند.

پیغمبری افزود: مرحله نخست اختتامیه جشنواره قصه گویی برگزار شده است افزود: اختتامیه اصلی بعد از نه ماه تلاش قصه گویان و اجرای قصه‌ها در مدارس، روستا‌ها و بخش‌های استان برگزار می شود.

وی از برگزاری جشنواره به صورت چرخشی هرسال در یکی از شهرستان‌های استان خبرداد و گفت: هدف از برگزاری جشنواره ترویج و تثبیت فرهنگ بومی و محلی در بین آحاد جامعه از طرق قصه گویی است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: در مراحل نهایی اختتامیه جشنواره قصه گویی از قصه گویانی که بیشترین تعداد قصه‌ها را برای بیشترین مخاطب بیان کنند تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: از سال آینده بخش‌های مختلفی از جمله مشاهیر استان، علما و بزرگان استان قصه‌های عامیانه و تاریخ یزد به جشنواره قصه گویی دعوت می شود.

گفتنی است: این جشنواره با حضور ۴۹ قصه گو به مدت سه روز در موسسه فاطمه الزهرا تفت برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار