رئیس شورای اسلامی شهر یزد:
رئیس شورای اسلامی شهر یزد در صحن علنی شورا با اشاره به عدم احراز صلاحیت شهردار منتخب شورای شهر توسط وزارت کشور خواستار ورود شورای حل اختلاف به موضوع اختلافی شورای شهر یزد و وزارت کشور شد.
کد خبر: ۷۰۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 20 January 2019

به گزارش تابناک یزد؛ غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بخشی از سخنان خود در صد و بیست و هفتمین نشست صحن علنی شورای شهر یزد با اشاره به عدم صدور حکم دومین شهردار منتخب شورای پنجم، عنوان داشت: متاسفانه نامه‌ای از سوی وزارت کشور دریافت کردیم با این مضمون که تاکنون احراز صلاحیت جناب آقای فرهمند صورت نگرفته است و ما خواستار پاسخ وزارت کشور مبنی بر چرایی این مهم شدیم.

وی در ادامه تصریح کرد: شورای اسلامی شهر نیز همچنین پاسخ داده که باید ظرف 10 روز یا باید حکم صادر می شده و یا اینکه عدم احراز صلاحت شود که متاسفانه هیچکدام صورت نگرفته است. این نامه نیز بی ‌پاسخ مانده و در شورا مطرح شد که طبق قانون شورای حل اختلاف به موضوع اختلافی شورای شهر یزد و وزارت کشور ورود کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در آخر با ابراز امیدواری از تائید صلاحیت شهردار منتخب و احترام به آرا و انتخاب مردم شریف استان یزد، خاطرنشان کرد: این موضوع با رأی اکثریت اعضای شورای ‌شهر یزد به شورای حل اختلاف ارجاع خواهد شد تا وضعیت شهردار یزد تعیین تکلیف شود. امیدواریم مشکل جناب آقای فرهمند حل شود و شاهد حضور ایشان در شهرداری یزد باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار