سرپرست شهرداری یزد در یکصد و بیست و هفتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر بودجه سال 98 شهرداری را جهت بررسی به رئیس شورای اسلامی شهر یزد ارائه کرد.
کد خبر: ۷۰۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 20 January 2019

به گزارش تابناک یزد؛ سیدعلی مشتاقیون  سرپرست شهرداری یزد در یکصد و بیست و هفتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه در لایحه بودجه سعی شده است با درنظر گرفتن تمام جوانب و ظرفیت‌ های ممکن، برنامه‌ ریزی دقیقی صورت گیرد؛ اظهار داشت: انتظار داریم شورای اسلامی شهر یزد در بخش منابع، حمایت و همراهی لازم را داشته باشند و بتوانیم بودجه‌ ای متعادل، انعطاف ‌پذیر و متناسب با شرایط پیش ‌بینی شده برای سال آینده ارائه کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر همدلی و هماهنگی معاونین و مسئولان شهرداری یزد در پیروی از شهردار منتخب شورای اسلامی شهر یزد، با اشاره به شرایط اقتصادی و درآمدی مجموعه شهرداری یزد بیان کرد: شهرداری‌ها باید به جای شهر فروشی و تراکم فروشی که موردی و بادی به هر جهت است خلاص شده و به سمت منابع پایدار حرکت کنند. بخشی از این موضوع مربوط به لوایح و برنامه‌هایی است که دولت به صورت دیرهنگام وارد شده و بخشی دیگر هم مربوط به مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد است.

شایان ذکر است سرپرست شهرداری یزد در پایان لایحه بودجه پیشنهادی سال 98 شهرداری یزد را جهت بررسی شورای پنجم به غلامعلی سفید رئیس شورای شهر ارائه کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار